Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2 weekenden 3mmc tips

2 weekenden 3mmc tips

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
Sebas-Lid
01-01-2024, 00:00
Avond toppers,

Ik heb nu 2 weekenden achter elkaar 3mmc gedaan op een rave. Ik vind de feestjes echt top maar wil de volgende keer 'gewoon' gaan drinken.

Hebben er forumleden tips om een avond wat langer vol te kunnen houden met alleen alcohol en soms een jointje, zonder te snel in te kakken?

Ik wil een tijdje geen uppers meer gebruiken omdat ik de dagen erna me toch altijd wel erg depri voel. Thanks en hoop op wat reacties!
M
MoestuinierLid
Hoe meer uppers je gebruik hoe langer en heftiger de dips. Houd goede pauzes tussen gebruik.
Met alcohol of wiet is het gewoon beter niet teveel te doen op 1 avond en op gevoel drinken en blowen.
T
TijdloosLid
Sebas- zei:
Avond toppers,

Ik heb nu 2 weekenden achter elkaar 3mmc gedaan op een rave. Ik vind de feestjes echt top maar wil de volgende keer 'gewoon' gaan drinken.

Hebben er forumleden tips om een avond wat langer vol te kunnen houden met alleen alcohol en soms een jointje, zonder te snel in te kakken?

Ik wil een tijdje geen uppers meer gebruiken omdat ik de dagen erna me toch altijd wel erg depri voel. Thanks en hoop op wat reacties!
Klik om te vergroten...
Klinkt raar , maar ik heb aardig wat feestjes met alleen alcohol en wiet met energie drankjes / koffie overleeft. Had eerst net als jij dat ik altijd wel wat nam (MDMA.LSD,Amfetamine etc) heb de hele regenboog gebruikt op alle feesten maar de leuke feesten zijn (groten)deels weg denk aan shockers , Mysteryland meerdere dagen , Thunderdome was ook zot en teveel andere om op te noemen.
Maar ik ging er dan ook voor slapen en stond op als we naar het feest gingen op die manier had ik al genoeg energie. En soms dacht ik als ik al die mensen onder weet ik wat allemaal zag 'damn bro zo erg is het niet om te stoppen. Heb nu bijvoorbeeld MDMA al ruim 15 jaar niet meer gedaan , mis het ook niet. Maar wie weet ooit in de toekomst weer.
Is wel fijn om 1 persoon in je groep te hebben die een beetje overzicht houd..

Peace
L
Levensgenieter🌈Lid
Ik ben vroeger naar veel feestjes geweest, altijd zonder drugs. Gewoon een middagdutje doen en je halverwege de nacht over de vermoeidheid heen zetten.
G
GeneesmiddelLid
@Sebas-
Als je het wilt volhouden op alcohol, drink dan niet teveel en begin niet te vroeg met drinken. Blowen kan je naar mij idee beter weglaten als je tot laat probeert vol te houden. Krijg zelf na een joint altijd wel weer zin om op huis aan te gaan 😅
S
Sebas-Lid
Geneesmiddel zei:
@Sebas-
Als je het wilt volhouden op alcohol, drink dan niet teveel en begin niet te vroeg met drinken. Blowen kan je naar mij idee beter weglaten als je tot laat probeert vol te houden. Krijg zelf na een joint altijd wel weer zin om op huis aan te gaan 😅
Klik om te vergroten...
Yup herkenbaar haha, jointje bewaren voor het einde. Thnx voor alle tips heb er zeker wat aan
Z
ZanzaLid
Tijdloos zei:
feestjes met koffie
Klik om te vergroten...
Heb ooit op op een of ander hardcore feest, jaren geleden, bij binnenkomst aan de bar met een stalen gezicht 2 cappuccino, 1 latte macchiato en een espresso besteld. Je had het gezicht van die uitzendkracht achter de bar moeten zien 🤣

Neh, grapje. Doe maar gewoon 4 bier joh

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."