Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEten en Vitamine C?? Minder crash??

Eten en Vitamine C?? Minder crash??

2 antwoorden
948 weergaven
18-5-2026
M
MagicLid
01-01-2024, 00:00
Zou helpen met alle drugs????

Zoja hoeveelheid en wat juist???

Thanks
D
Don DraperLid
Het bijnemen van supplementen helpt mij wel. Helpt mij met mijn autisme en wat minder vaak benzo's te pakken. Maar waarschijnlijk bedoel je dit topic voor ander drugs gebruik.

Neem een moment om eens erin te lezen. Mij helpt omega 3 bijvoorbeeld voor rust in mijn hoofd. Zink voor prikkelverwerking en vitamine b complex magnesium voor wat rust.

Wie weet dat je tekorten in je dieet of door drugsgebruik ermee kan compenseren. :) Vertel er wat meer erover en misschien kunnen we er dan ook wat meer erover hebben.
M
MagicLid
Don Draper zei:
Het bijnemen van supplementen helpt mij wel. Helpt mij met mijn autisme en wat minder vaak benzo's te pakken. Maar waarschijnlijk bedoel je dit topic voor ander drugs gebruik.

Neem een moment om eens erin te lezen. Mij helpt omega 3 bijvoorbeeld voor rust in mijn hoofd. Zink voor prikkelverwerking en vitamine b complex magnesium voor wat rust.

Wie weet dat je tekorten in je dieet of door drugsgebruik ermee kan compenseren. :) Vertel er wat meer erover en misschien kunnen we er dan ook wat meer erover hebben.
Klik om te vergroten...
Thanks

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."