Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnderzoeken drugs

Onderzoeken drugs

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
R
RaketjeLid
01-01-2024, 00:00
Beste mensen,

Ik ben een 22 jarige student. Heb ervaring met: blowen, xtc, mdma kristal, speed, 2/3/4mmc en 3cmc.
Sinds enkele jaren ben ik enorm gefascineerd naar drugs; Psychidelica en Tripmiddelen om precies te zijn.
Zelf heb ik nog nooit getript. Zondag ga ik 2cb doen met 18mg pillen(Deze zijn getest).

Regelmatig kun je mij vinden op youtube onder de zoekterm "trip simulation". Ik vind het enorm interessant om te zien hoe bijvoorbeeld DMT zo kan werken dat je dus al die ogen / patronen / dimensies ziet. En dit liet mij mijzelf afvragen tot hoeveel het menselijk lichaam/brein eigenlijk in staat is. Ook vraag ik mij af of er een spirituele verbintenis is bij het trippen. Omdat je veel leest dat mensen dezelfde trip ervaren, denk hierbij aan: 2 identiteiten, kleine kabouter mannetjes etc.

Hierdoor ben ik dus opzoek naar onderzoeken die gedaan zijn naar psychidelica en tripmiddelen. Maar kan zelf niet echt wat vinden, dus mijn vraag aan jullie is: Hebben jullie links / pdfjes oid over deze onderzoeken?
D
Don DraperLid
Ik zie op Pubmed 29.000+ onderzoeken als je op psychidelics zoekt. Misschien heb je er wat aan als je ook zoekt met wat andere termen?
R
RaketjeLid
Don Draper zei:
Ik zie op Pubmed 29.000+ onderzoeken als je op psychidelics zoekt. Misschien heb je er wat aan als je ook zoekt met wat andere termen?
Klik om te vergroten...
Wist niet van het bestaan van die site, dankjewel!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."