#1
Pakketje was vorige week 1 week onderweg. Deze week stond er bij de t&t vertraging door boerenprotesten en het was in minder dan 24u bij mij in Belgie ๐คทโโ๏ธ.
neen de briefwisselingen ?Je zit verkeerd, denk dat je www.postnl.nl bedoelde.
echt hรฉ ben al 1 week aan het wachten ....Daar gaat je weekend.. ๐ฉ๐
Zelf geen last van vertraging trouwens.
Ik bedoel: je kan het beter bij de postverzenders navragen.neen de briefwisselingen ?
echt hรฉ ben al 1 week aan het wachten ....
nog steeds niets en jij ?Blijkbaar heeft mijn pakketje van een rc vendor (door PostNL) ook vertraging. Staat enkel bij dat er vertraging is. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.
nog steeds niets en jij ?
nog steeds niets en jij ?
wat heb je gekocht als ik vragen mag ?De mijne is vandaag bezorgd.
wat heb je gekocht als ik vragen mag ?
2mmc goed voor een nieuweling ?2MMC, 2F-DCK en Bromazolam. Sorry voor het off-topic gaan๐
2mmc goed voor een nieuweling ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."