Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPOST vertraging ??

POST vertraging ??

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pakketje was vorige week 1 week onderweg. Deze week stond er bij de t&t vertraging door boerenprotesten en het was in minder dan 24u bij mij in Belgie ๐Ÿคทโ€โ™‚๏ธ.
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#2
zijn er mensen van amsterdam die vertraging met briefwisseling hebben door de boerenbetoging ?? of heeft de post er niets mee te maken.
ik wacht momenteel 5dagen van NL ( amsterdam ) - belgie ??
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je zit verkeerd, denk dat je www.postnl.nl bedoelde.
G
Gunz For HireLid
01-01-2024, 00:00
#4
Daar gaat je weekend.. ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜‚

Zelf geen last van vertraging trouwens.
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#5
FredKroket zei:
Je zit verkeerd, denk dat je www.postnl.nl bedoelde.
Klik om te vergroten...
neen de briefwisselingen ?
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oblivion zei:
Daar gaat je weekend.. ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜‚

Zelf geen last van vertraging trouwens.
Klik om te vergroten...
echt hรฉ ben al 1 week aan het wachten ....
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
madhatter zei:
neen de briefwisselingen ?
Klik om te vergroten...
Ik bedoel: je kan het beter bij de postverzenders navragen.
G
Gunz For HireLid
01-01-2024, 00:00
#8
madhatter zei:
echt hรฉ ben al 1 week aan het wachten ....
Klik om te vergroten...


Blijkbaar heeft mijn pakketje van een rc vendor (door PostNL) ook vertraging. Staat enkel bij dat er vertraging is. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oblivion zei:
Blijkbaar heeft mijn pakketje van een rc vendor (door PostNL) ook vertraging. Staat enkel bij dat er vertraging is. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.
Klik om te vergroten...
nog steeds niets en jij ?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
madhatter zei:
nog steeds niets en jij ?
Klik om te vergroten...

Wat staat er bij jouw T&T?
G
Gunz For HireLid
01-01-2024, 00:00
#11
madhatter zei:
nog steeds niets en jij ?
Klik om te vergroten...

De mijne is vandaag bezorgd.
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oblivion zei:
De mijne is vandaag bezorgd.
Klik om te vergroten...
wat heb je gekocht als ik vragen mag ?
G
Gunz For HireLid
01-01-2024, 00:00
#13
madhatter zei:
wat heb je gekocht als ik vragen mag ?
Klik om te vergroten...


2MMC, 2F-DCK en Bromazolam. Sorry voor het off-topic gaan๐Ÿ˜…
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oblivion zei:
2MMC, 2F-DCK en Bromazolam. Sorry voor het off-topic gaan๐Ÿ˜…
Klik om te vergroten...
2mmc goed voor een nieuweling ?
G
Gunz For HireLid
01-01-2024, 00:00
#15
madhatter zei:
2mmc goed voor een nieuweling ?
Klik om te vergroten...

Wat mij betreft wel. Heb aan het begin van de avond 2 goeie puntjes genomen en het effect voelde echt heel subtiel. Gewoon een lekkere stimulatie en dat was het ook wel. (En een smerige drip).

Perfect voor het klussen ๐Ÿ› 

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."