Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-F ritalin

4-F ritalin

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
Rage against the machineLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een vraag over 4-F ritalin, velen vermelden dat het schadelijker en sterker is dan Methylfenidaat is dat volgens een van jullie zo? en op topics lees ik dat de ene al veel merkt na 15/30 mg en de ander niet. Wat is nou een verantwoorde dosering? Ik heb ooit eens de poedervorm gesnoven maar dat is niet echt aan te raden voor je neus. Ik kreeg een vuurrood hoofd en het sloeg in als een bom ( was een klein sleutelpuntje). Ook vind ik snuiven moeilijk te doseren, weegschalen zijn onzeker (of deze moet echt professioneel zijn) en lepels is ook link want je weet niet hoe zwaar te stof is). Hoor graag van jullie. Ik heb nu pillen van 15 mg per stuk in huis.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb ze een keer met een disso en een hallucinogeen achterover geklapt en was niet bijzonder onder de indruk. Denk dat ze me vooral lang wakker hielden.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rage against the machine zei:
Ok thanks, was het veel
Klik om te vergroten...
Twee of drie pilletjes van een niet nader te noemen* vendor.

Weet niet meer of het 15 of 25 mg per pil moest voorstellen.

*). Want dat is tegen de forumregels.
R
Rage against the machineLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ok thanks, was het veel
R
Rage against the machineLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ok thanx probeer gewoon is 30 mg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."