Vraagje mbt tot RC's en hun toekomst nadat deze op de opiumlijst komen te staan en dus een illegale harddrug worden.
Vb 3-mmc zie je nog volop de revue passeren, ook Clonazolam, nadat deze op de opiumlijst zijn komen te staan. Zijn deze dan gewoon hun populariteit voldoende blijven behouden, dat dit voor de makers, dan gewoon nog interessante drug is om te verkopen, zoals andere illegale (hard)drugs, als XTC, pep, LSD, coke,...? Maar, door volledig op de illegale markt te staan, ook veel meer kans is, op fout, onzuiver, spul.
Want 4-FA (4-Fluoramphetamine), ook vaak onder foute afkorting 4-FMP gekend, lijkt echt een stille dood te zijn gestorven, je hoort er nog amper iets over, terwijl ikzelf en denk velen dit toch zeer fijn werkend stofje vonden, totaal geen XTC vervanger, maar nl duidelijk meer pep + euforie/entactogene effecten.
Of is deze gewoon verdwenen, omdat er met 4-FMA eigenlijk potentere variant is, uit dezelfde klasse en dat je met 6-APB dan weer rc hebt, dat echt veel meer in het straatje van XTC zit en door velen zeer gesmaakt wordt?
Of speelden de negatieve berichtgevingen rondom 4-FA hier ook zeker hun rol in?
Terwijl ik 3-mmc sowieso al kortwerkend vond en net weer wat anders qua effecten, dan pep rc's en Benzofuran en ook weer uit andere klasse, nl de cathinongroep. Maar totaal geen wow gevoel had bij dit stofje. Wel snoof ik het nooit, wat velen juist vet vinden/vinden. En de vervangende RC's, zijnde 3cmc en 2mmc, blijkbaar voor velen een ferme flop zijn.
Daar waar ik 3-cmc best lekker vind, voor als ik amfetamine rc's en 6apb, wat té vind.
Cheerz😈