Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasj eten

Hasj eten

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LijnensnatserLid
01-01-2024, 00:00
#1
iedereen zegt altikd als je vanavis wil eten dat je er edibles van moet maken of thee of melk/chocomelk mee moet zetten maar is het ook gwn mogelijk om de top of stukkje hasj direct gewoon opeten of werkt dat dan niet?
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij hasj eten is het niet altijd zo dat je veel effect hebt van het eten als je deze niet eerst een tijdje verhit om THC-zuur te decarboxyleren, zodat dit THC wordt en de hasj oraal actief wordt.

Sommige hasjiesj zijn door druk, ouderdom en hogere temperatuur bij het persen al (gedeeltelijk) gedecarboxyleerd. Sommige hasjiesj zijn juist erg vers en bevatten nog veel THC-zuur.

Wiet moet je eigenlijk altijd eerst verhitten om het oraal actief te maken, tenzij het heel erg oud is, maar dan zit er ook veel CBN in.

Wil je er wat zekerder van zijn dat je iets voelt van effecten na het eten, dan kun je dus beter de wiet, maar ook hasj, verhitten. En dat kan dus ook door er koekjes of cake mee te bakken.

Let op, wiet en hasj eten geeft moeilijk voorspelbare intensiteit van effecten. Neem niet teveel, totdat je een beetje kan inschatten hoeveel cake of koek welk effect geeft. En dan nog kan het effect soms anders uitpakken dan je hoopt. Zowel erger high dan je wilde, als te laag gedoseerd.
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb bergen (Afghaanse) hash gesnoept, werkte altijd...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."