@Zweevteev
Nee, want ik val niet achter het stuur in slaap o.i.d.
Ik heb veel slaap "nodig" en als ik korte nachtjes heb dan val ik 's middags om tijdens een tv-momentje.
Doordat ik moe ben/word loop ik tegen dingen aan zoals
- wekkers niet meer horen en dus te laat komen
- verplichtingen niet nakomen
- jezelf kwalijk nemen van falen
- opstapelen van taken
- constante vermoeidheid waar tegen gevochten moet worden
- doktoren die zeggen burn-out door situatie om mij heen
- angst om te slapen (wakker worden is een issue)
- overdag voelen alsof je door water moet lopen
- overzicht verliezen
- dingen ook echt missen
En het is fuuuuuuuuckin irritant met jaren geen oplossing. Misschien dat ik nu voor het eerst ook echt merk van hey, die vermoeidheid heeft wel een hele grote impact op mijn leven.
Ik doe het dus ook niet voor de "oempf" effect maar eigenlijk voor een normaal leven. Hoe gek is dat.. om het vervolgens weer te laten vallen als ik door het ergste heen ben.
In het verleden veel MDMA gebruikt met soort van vriendentherapie sessies, thuisfeestjes met als doel.. laten we de shit even verwerken.. fcuk dat werkte nog ook..
Speed werd vroeger voorgeschreven voor de vermoeide huisvrouw en is pas uit de handel gehaald doordat mensen t gingen spuiten (why ffs?) Dus dan is een Adderal het antwoord op de speed.. en daar kom ik dus al (ook met jaren klagen bij de dokter) niet aan. (Bloedprikken, vitamines, pfeiffer.. blabla maar er komt niets uit)
Ik neem dit echt mee wat jullie zeggen. Ik weet zelf ook wel dat dit uiteindelijk naar niets lijdt..
En toch.. als dit gereguleerd zou zijn.. betrouwbare batches e.d. is het dan echt slechter als bovenstaande vernoemde middelen?