Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGaba b receptoren rustig houden tijdens afkick

Gaba b receptoren rustig houden tijdens afkick

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PolygebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben gister in het ziekenhuis wakker geworden na teveel ghb. Verder heb ik normaal geen moeite mee om af te blijven verder maar had per ongeluk overgedoseerd dit keer. Had dus 3 epilepsie attacks. Ben zelfde avond nog naar huis gegaan. Ik wil geen ghb meer! Nu is mn vraag. Wat ik nu moet doen, mentaal trek ik het wel. Alleen vertrouw mn eigen lichaam nu even niet. Ik laat me nu vannacht om hde 2 uur opbellen door vrienden om me te checken om eerste nacht door te komen. Ik heb nog ongeveer 50 phenibutcapsules liggen van 200mg. Kunnen deze wat voor mij betekenen ivm met f#cked up gaba receptoren nu? Uiteindelijk werkt de medicatie tegen de epilepsie ook niet meer straks.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
ZeeuwseDJ zei:
Ik ben gister in het ziekenhuis wakker geworden na teveel ghb. Verder heb ik normaal geen moeite mee om af te blijven verder maar had per ongeluk overgedoseerd dit keer. Had dus 3 epilepsie attacks. Ben zelfde avond nog naar huis gegaan. Ik wil geen ghb meer! Nu is mn vraag. Wat ik nu moet doen, mentaal trek ik het wel. Alleen vertrouw mn eigen lichaam nu even niet. Ik laat me nu vannacht om hde 2 uur opbellen door vrienden om me te checken om eerste nacht door te komen. Ik heb nog ongeveer 50 phenibutcapsules liggen van 200mg. Kunnen deze wat voor mij betekenen ivm met f#cked up gaba receptoren nu? Uiteindelijk werkt de medicatie tegen de epilepsie ook niet meer straks.
Klik om te vergroten...
Dank belangrijke vraag in de GHB Galaxy!

Toch al een heel salvo vragen:

  1. Hoelang neem je al G?
  2. Waarom heb je epilepsie?
  3. Welke medicatie van epilepsie gebruik je? hoelang al?

P
PolygebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#3
1. Anderhalf jaar af en aan laatste half jaar was eerst 4 maanden bijna dagelijks niet snachts behalve laatste week. Toen ruim 3 weken niks en nu sinds afgelopen week weer wel ook dagelijks en snachts.
2. Werd wakker in ziekenhuis, arts zei dat ik 3 epilepsieaanvallenbhebbgehad. Ik weet dat ik er 1 heb gehad paar maanden terug. Toen geen medische hulp gehad.
3. Ik gebruik normaal niks van medicatie voor dat. Is ook geen standaard ding nooit geweest.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sorry laten we alles condenseren in dat andere thread.
P
PolygebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maak me beetje zorgen m mn rikketik en hoge bloeddruk. Ik heb nog een oxazepam een oxycodon en 3 Xanax liggen. Kan ik daar wat mee?
P
PolygebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#6
GABA-B Bonanza zei:
Sorry laten we alles condenseren in dat andere thread
Klik om te vergroten...
Ok
P
PolygebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#7
GABA-B Bonanza zei:
Sorry laten we alles condenseren in dat andere thread
Klik om te vergroten...
Hoe doe ik dat
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
ZeeuwseDJ zei:
Hoe doe ik dat
Klik om te vergroten...
Follow my lead en de meldingen
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beetje laat maar hoe gaat het nu heb zelf ook epilepsie gehad maar dat kwam was onthoudingsinsult door het abrupt stoppen met phenibut (2 keer) en na het stoppen met benzos

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."