#1
Ik ben gister in het ziekenhuis wakker geworden na teveel ghb. Verder heb ik normaal geen moeite mee om af te blijven verder maar had per ongeluk overgedoseerd dit keer. Had dus 3 epilepsie attacks. Ben zelfde avond nog naar huis gegaan. Ik wil geen ghb meer! Nu is mn vraag. Wat ik nu moet doen, mentaal trek ik het wel. Alleen vertrouw mn eigen lichaam nu even niet. Ik laat me nu vannacht om hde 2 uur opbellen door vrienden om me te checken om eerste nacht door te komen. Ik heb nog ongeveer 50 phenibutcapsules liggen van 200mg. Kunnen deze wat voor mij betekenen ivm met f#cked up gaba receptoren nu? Uiteindelijk werkt de medicatie tegen de epilepsie ook niet meer straks.