#1
Te veel, te vaak, te onwetend. Gun je lichaam en geest rust. Je kan je hele leven nog gebruiken.
En boothstock is sowieso een pauper festival.
En boothstock is sowieso een pauper festival.
Ten eerste: 7 weken is niet genoeg! 3 maanden is de richtlijn.Hi,
In April op glow in de dark Easter heb ik voor het eerst XTC gebruikt. Een vriendin heeft ze via via voor mij kunnen regelen. Ik heb 1 pil van 270 mg genomen in 4 kwartjes over de hele avond plus een extra kwartje van een vriend. Hoeveel er in die van hem zat weet ik niet. Ik ben begonnen om 00:15 en heb mijn laaste kwartje om 5:50 gehad. Om 7:00 zijn wij weggegaan. Ik ben 18 jaar oud, ik weeg 49 kilo en ben 1,60 meter. Ik had hiervoor ook flink gegeten. Ik voelde het na 2 uurtjes en voelde me wel lekker, heb lekker veel gepraat, voelde me zelfverzekerd en heb lekker veel geknuffeld en gedanst. Het typische ‘love gevoel’. Alleen na een paar uurtjes was ik al echt super moe en leek het wel alsof ik aan het inkakken was. De dag daarna had ik een kleine dip. Was vooral even bijkomen, een beetje moe en mijn mond lag hélemaal open. Vreselijk.
2 weken erna had ik soms nog trekjes. Zoals mijn tong die niet stil lag, mijn ogen die per ongeluk gek deden enzovoort. Of dit van de XTC komt weet ik niet precies. Ik kon het meeste van de avond wel herinneren.
Afgelopen zaterdag ben ik naar toffler geweest. Hier zat dus precies 7 weken tussen, best redelijk. Alleen ging het een beetje mis denk ik. Ik had van te voren een schema gemaakt zodat ik wist wanneer ik kon bijnemen. Dit is fout gegaan. Ik had om te beginnen alleen een mandarijn en een peer gegeten, wat niet zo slim was. Ik had 2 pillen van een vriendin gekregen waar 230 mg inzaten. Ik nam mijn eerste kwartje en binnen een half uur voelde ik mijn hart slag omhoog gaan en ik wou meteen dansen. Ik vertelde het tegen die vriendin en zij zei dat er misschien ook speed of pep in zat. Welke van de 2 weet ik niet meer, maar ik gok speed? Hierna heb ik een halve pizza gegeten op het festival, maar dat was het ook kwa voedsel. Een half uur daarna heb ik per ongeluk een half pil genomen. Niet zo slim, dus ik heb 2 uur gewacht. Maar ik was mijn 2de pil kwijt geraakt dus heb ik 1 likje MDMA genomen van een vriendin. Hoeveel dat was weet ik niet. Ik heb hierna niks meer bijgehouden en weet dus niet meer hoeveel tijd tussen mijn eerste en tweede lik zat. Hier kan het een half uur tot 2 uur tussen hebben gezeten. De tijd ging ongelofelijk snel voor mijn gevoel. Naast het feit dat mijn tweede lik van iemand anders kwam die ik helemaal niet kende. Heb ik vervolgens richting het einde nog een halve pil gekregen van die zelfde jongen volgens mij. Hoeveel hier inzat weet ik ook niet. Na deze pil werd ik ook steeds verward. Dan begon ik naar iets te zoeken zonder dat ik wist wat ik wou vinden. Zo vaak dat een vreemde me erop aansprak. Ik heb ook lichte hallucinaties gehad.
Na de eerste halve pil ben ik ongelofelijk hard gegaan en ik heb de hele dag en avond door gedanst en was totaal niet moe. Ik werd soms even over verhit maar heb over het algemeen continu gewaaid met mijn waaier terwijl ik danste. Ik heb verder volgens mij maar 3 echte zit pauzes gehad in totaal. Maar hoelang ik heb gezeten weet ik ook niet. We waren daar van 15:00 tot 23:00 uur. Ik heb wel genoeg water gedronken voor mijn gevoel en heb meerdere keren kunnen plassen, een stuk of 3/4 keer denk ik. Ik kan me bijna niks meer herinneren, alleen dat het superleuk en gezellig was.
De dag erna voelde ik me energiek, maar had ik nog wel dezelfde trekjes als vorige keer en het super warm opeens soms. Leek bijna wel op een opvliegertje. Ik heb ook een beetje moeite met slapen. Ik merk ook dat als ik nu de filmpjes terug kijk dat mijn hartslag omhoog gaat dan krijg ik rillingen en heb ik het weer warm. Does that make sense?
Mijn vriendin wilt 10 juni naar boothstock en ik wil graag mee, maar er zit tussen toffler en boothstock maar 2 weken. Ik wil dus geen MDMA of XTC nemen, want ik heb gelezen dat dat niet handig is. Wat kan ik anders gebruiken zodat ik toch niet nuchter sta. Ik heb gelezen dat XTC en MDMA heel erg werken op dopemine, maar ik zou graag iets willen dat op X/M lijkt, maar meer op mijn serotonine werkt of in ieder geval wat anders. Is pep of speed een idee? Of zit ik nou helemaal fout? Ik weet hier allemaal nog niet zo heel veel van.
Ik hoop dat jullie genoeg informatie hebben om mij verder te helpen! Dankjewel!
drugsforum.nl
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."