Andere huisarts zoeken en een verwijzing regelen naar experts.
#2
Hallo allen
Laat ik mij eerst even voorstellen.. ik ben een jongeman van 31 jaar en ben sinds 7 maanden zwaar verslaafd aan ghb.. zit nu op de 9ml om 1,5 uur en ben er echt helemaal klaar mee! Slaap al maanden niet meer en ben de wanhoop naarbij.. kan iemand mij aub advies geven hoe ik hiermee kan stoppen? Ben vorige week cold turkey gestopt en belandde na 3 uur in een delirium en voelde me zo naar dat ik mezelf haast in de fik wil steken! en men HA wil me ook niet doorverwijzen naar een kliniek of me pammetjes voorschrijven want hij denkt dat ik die medicatie zal misbruiken wat echt onzin is en hij begrijpt er allemaal geen snars van.. afbouwen heeft bij mij ook geen zin want ben er niet sterk genoeg voor.
#3
Ga naar je huisarts en leg uit wat er aan de hand is.
#4
Heb nu een andere huisarts geprobeerd en nu maar afwachten wat diegene erover zal zeggen.. hou jullie op de hoogte en bedankt voor de reacties!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.