#1
Oké, duidelijk antwoord. Ik neem 2 x (heel soms 3x) per dag paracetamol 500 + codeine en probeer daarnaast toe te komen met 3 x 1 mg lorazepam. Soms is het wel een heel gevecht om het daarbij te houden. Slik voor een persoonlijkheidsstoornis ook nog fluoxetine, solian en dominal forte. Met alcohol ben ik 5 jaar geleden gestopt godzijdank. Heb al vaker willen afbouwen maar lukt niet.Hoge doseringen Paracetamol (>3g per dag) zijn slecht voor je lever. Opiaten zijn niet fysiek schadelijk en Benzo's ook niet. Je zit alleen wel aan twee heel verslavende middelen vast en afbouwen zal waarschijnlijk erg moeilijk worden. Alcohol zou ik sowieso laten staan, als je dat er ook nog bovenop gooit kan het wel eens gevaarlijk worden.