Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaringen met duloxetine

Ervaringen met duloxetine

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BenjolinkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo

Gebruik nu op voorschrift 4 weken duloxetine, 30mg per dag. Tegen depressie en sociaal minder angstig te zijn.

Zijn er hier Meer mensen die dit krijgen voorgeschreven en wat zijn jullie ervaringen.
k
kevin26Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey ,
bijna 1 week bezig op 30mg en ik mag naar 60mg gaan.
Ik ken het middel van voeger en het werkt wel behoorlijk maar het heeft tijd nodig, Het werkt na 2 maand pas in mijn geval.
Ik neem het ook voor angst.
B
BenjolinkLid
01-01-2024, 00:00
#3
kevin26 zei:
Hey ,
bijna 1 week bezig op 30mg en ik mag naar 60mg gaan.
Ik ken het middel van voeger en het werkt wel behoorlijk maar het heeft tijd nodig, Het werkt na 2 maand pas in mijn geval.
Ik neem het ook voor angst.
Klik om te vergroten...
Oké, merk zelf al een groot positief verschil nu.
B
BenjolinkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Merk jij veel verschil tussen 30 en 60mg dosering?
kevin26 zei:
Hey ,
bijna 1 week bezig op 30mg en ik mag naar 60mg gaan.
Ik ken het middel van voeger en het werkt wel behoorlijk maar het heeft tijd nodig, Het werkt na 2 maand pas in mijn geval.
Ik neem het ook voor angst.
Klik om te vergroten...
k
kevin26Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey Benjolink ,
ik ga morgen naar de 60mg gaan.
heb 2 dagen nietsmeer genomen van medicatie , ik loop al bijna 2 dagen rond met een kater 😂
als ik naar de pmd zak ga en de blikjes bier terug zie liggen krijg ik al hoofdpijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."