Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGBL

GBL

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb iemand het wel eens in gelatine capsules zien stoppen. Die lossen niet op door gbl.

Maar het is in alle opzichten beter om gewoon ghb te nemen
L
Lucy_Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey! Ik heb even raad nodig. Ik gebruik normaal altijd GHB, door een slokje frisdrank in mijn mond te nemen en het dan onder mijn tong te spuiten. Dan spoel ik het snel weg met nog een paar slokken drinken
Nu heb ik GBL en ik weet dat dit aggressiever is voor je slokdarm. Maar ik vind het eigenlijk veel te vies om het te mengen met een grotere hoeveelheid drinken. Is het oké om de GBL op dezelfde manier is in te nemen zoals ik het met GHB doe? Of is er dan echt veel kans op lange termijn schade? Ik kan het niet zo goed inschatten
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou ver, heel ver van GBL wegblijven.

Maar, als je het dan toch wilt doen. GBL is veel sterker dan GHB. Ik dacht dat je je dosering zeker moet halveren. Daarnaast werkt het korter. Dosering luistert nog nauwer. Risico op overdosering enzo..

Qua inname gewoon verdunnen met een glas frisdrank. Mind over matter. Ik zou het niet zo in je mond spuiten of achterop je tong. Je wilt het zo verdund mogelijk innemen. Anders gewoon GHB gebruiken.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
repelsteeliscommercieel zei:
nooit gbl nemen. Het verlaagd de PH waarde van je bloed. Waardoor je bloedverzuring krijgt.
Klik om te vergroten...

Dit is genoeg informatie voor drugsforum.
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#5
Raver zei:
Dit is genoeg informatie voor drugsforum.
Klik om te vergroten...
Ik vind het nogal een dubieuze claim die ik eigenlijk vrij ongeloofwaardig vindt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."