#1
Heeft er iemand ervaring met depressie en het gebruik van psychedelica?
dit is mijn eigen ervaring tot nu toe. Ik zal updates proberen te blijven geven zodat jullie het proces kunnen meekrijgen.
Dag allemaal,
Ik worstel met depressie/verslavingsproblematiek en heb een tijd lang SSRI's geslikt (escitalopram). Omdat dit iemand anders van mij maakte (ik praat normaal bijvoorbeeld veel en nu had ik niets meer te vertellen), ben ik gestopt met het nemen ervan. Mijn persoonlijke ervaring is dat wanneer ik SSRI's slik, ik praktisch niets voel van paddo's. Ik had al ervaring van vóór ik SSRI's slikte, maar als je deze ervaring niet hebt, WEES DAN VOORZICHTIG! Je gaat de trip van je leven beleven als je geen SSRI's meer neemt. Verder kan ik ook zeggen dat ik in plaats van recreatief gebruik, de paddo's nu ook heb gebruikt om mijn trauma's te verwerken en meer inzicht in mezelf te krijgen. Het gaat nu redelijk goed, hoewel ik natuurlijk vaak emotioneel ben door het stoppen met de SSRI's. Maar mijn pijn is nu een soort mooie pijn, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Het is zeer moeilijk uit te leggen. Verder ben ik ook gestopt met alcohol maar dit was al eerder toen ik microdoses nam. Gebruik nooit paddo's als je depressief bent. Ik weet het, ik heb dat wel gedaan en dat was een groot risico. Een risico wat het voor mij echter wel waard was, aangezien ik suïcidaal was... Een ander risico was natuurlijk verslaving. paddo's zijn over het algemeen niet verslavend maar iemand kan toch elke dag paddo's willen eten. Ik dacht dit ook, dat ik elke week paddo's ging eten maar na de laatste trip heb ik zoveel verwerkt dat het niet meer nodig is, de drang is weg. Ik zal deze prachtige vrucht van moeder natuur met respect behandelen. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.
Liefde voor alles wat onze moeder natuur geschapen heeft.
dit is mijn eigen ervaring tot nu toe. Ik zal updates proberen te blijven geven zodat jullie het proces kunnen meekrijgen.
Dag allemaal,
Ik worstel met depressie/verslavingsproblematiek en heb een tijd lang SSRI's geslikt (escitalopram). Omdat dit iemand anders van mij maakte (ik praat normaal bijvoorbeeld veel en nu had ik niets meer te vertellen), ben ik gestopt met het nemen ervan. Mijn persoonlijke ervaring is dat wanneer ik SSRI's slik, ik praktisch niets voel van paddo's. Ik had al ervaring van vóór ik SSRI's slikte, maar als je deze ervaring niet hebt, WEES DAN VOORZICHTIG! Je gaat de trip van je leven beleven als je geen SSRI's meer neemt. Verder kan ik ook zeggen dat ik in plaats van recreatief gebruik, de paddo's nu ook heb gebruikt om mijn trauma's te verwerken en meer inzicht in mezelf te krijgen. Het gaat nu redelijk goed, hoewel ik natuurlijk vaak emotioneel ben door het stoppen met de SSRI's. Maar mijn pijn is nu een soort mooie pijn, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Het is zeer moeilijk uit te leggen. Verder ben ik ook gestopt met alcohol maar dit was al eerder toen ik microdoses nam. Gebruik nooit paddo's als je depressief bent. Ik weet het, ik heb dat wel gedaan en dat was een groot risico. Een risico wat het voor mij echter wel waard was, aangezien ik suïcidaal was... Een ander risico was natuurlijk verslaving. paddo's zijn over het algemeen niet verslavend maar iemand kan toch elke dag paddo's willen eten. Ik dacht dit ook, dat ik elke week paddo's ging eten maar na de laatste trip heb ik zoveel verwerkt dat het niet meer nodig is, de drang is weg. Ik zal deze prachtige vrucht van moeder natuur met respect behandelen. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.
Liefde voor alles wat onze moeder natuur geschapen heeft.