Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPhenibut voor, tijdens of na festival

Phenibut voor, tijdens of na festival

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
Dag allemaal,

Ik heb volgende week een festival en de dag erna vanaf de middag tot laat in de avond verplichtingen. in principe niet z'n probleem want ik heb meestal niet z'n last van katers als ik heb geslapen ( meestal met behulp van een benzo). Alleen nu wil ik waarschijnlijk geen benzo gebruiken omdat ik dan toch vaak met mn ritme kloot. Nu heb ik eens gelezen dat iemand de dag na een festival phenibut nam om de kater op te vangen, alleen slaap ik na het gebruik van phenibut altijd zo ontzettend diep dat ik dacht; wellicht kan ik op de dag van het festival al de phenibut nemen en slaap ik dan na het festival goed doordat phenibut lang doorwerkt.

Wat wil ik nemen op het fesitval: 160 mg 6-apb en mogelijk wat ketamine in de nasleep.

Nu kan het zomaar zijn dat jullie zeggen, heel dom, doe maar niet. Dan hou ik het op de dag erna, of gewoon helemaal niet en slapen met een etizolammetje.
N
Neo-ShulginistLid
Wat je in ieder geval niet moet doen is phenibut en etizolam nemen. Dus goed dat je óf het een, óf het ander, vraagt.

Het lastige van phenibut is dat het pas na drie uur werkt. Dus als je erop wil slapen dan vergt dat enige planning (daar waar etizolam al na een half uur begint te werken en na ongeveer 1-2 uur zn piek bereikt). Phenibut zal dan ook de hele volgende dag nog werken. Dat kan dan wel weer helpen om de kater weer wat te verzachten. Hoewel misselijkheid veel voorkomt na phenibut, en dat is natuurlijk ook niet heel fijn.

Wat ik alleen niet snap is het deel over je ritme verkloten. Hoezo doet etizolam dat? Omdat je dan 's ochtends na een feestje gaat slapen, en dan van 's ochtends tot 's middags slaapt en de volgende nacht niet meer?

In dat geval zou ik niet helemaal snappen hoe phenibut het beter maakt, aangezien je zegt daarvan meestal in slaap te vallen.
X
XMRLid
Wat ik laatst geprobeerd heb is bij de laatste inname van mdma gelijk phenibut innemen. Ik merkte dat de phenibut de comedown van de mdma veel minder deprimerend maakte en zodra ik savonds in bed lag viel ik meteen in slaap (had wel ook nog wat joints gerookt). Ik werd naar omstandigheden best uitgerust wakker en had de hele dag nog een vrolijk gevoel van de phenibut (vaak merk ik de tweede dag de meest positieve effecten van phenibut).

Dit zou ik echter niet doen als je ook ketamine gaat gebruiken, het lijkt mij niet dat ketamine en phenibut veilig zijn om te combineren (ik kan fout zitten, voel je vrij om mij te corrigeren).
N
Neo-ShulginistLid
XMR zei:
Dit zou ik echter niet doen als je ook ketamine gaat gebruiken, het lijkt mij niet dat ketamine en phenibut veilig zijn om te combineren (ik kan fout zitten, voel je vrij om mij te corrigeren).
Klik om te vergroten...
Ketamine + phenibut = oppassen ja. Zeker bij hoge dosis van beide middelen kan het een stuk risicovoller worden (verminderde motoriek, verhoogde impulsiviteit, hoge bloeddruk). Ik zal niet direct zeggen dat je de combinatie koste wat kost moet vermijden, maar je bent wel de grenzen aan het opzoeken als je empathogene, dissociatieve en kalmerende middelen gaat combineren. Zo'n beetje alle aspecten van het brein worden dan door drugs chemisch beïnvloed, waardoor er een wankele balans ontstaat waarin er veel mis kan gaan. Dit geldt uiteraard ook bij 6-APB + ketamine + etizolam.
F
FerdFatoehausLid
Beter plannen en niet gebruiken als je de dag erna verplichtingen hebt is het beste.
M
MementoLid
Bedankt voor jullie advies.

Neo-Shulginist zei:
Wat ik alleen niet snap is het deel over je ritme verkloten. Hoezo doet etizolam dat? Omdat je dan 's ochtends na een feestje gaat slapen, en dan van 's ochtends tot 's middags slaapt en de volgende nacht niet meer?
Klik om te vergroten...
Ja het is meer een gevoel, elke benzo voelt voor mij als een nep slaapje en ik neem nooit echt hoge dosissen, waardoor de etizolam wel heel letterlijk een inslaper wordt. Ik wordt vaak na 3 uur wakker en ‘uitgeslapen’ maar voel dan nog wel het effect. Ik heb gewoon een sterke natuurlijke klok dus je heb waarschijnlijk gelijk dat ik dat met phenobut ook krijg. Normaal ben ik ook nuchter als ik phenibut gebruik dus dat is niet te vergelijken met hoe ik wakker wordt na een benzo

De gedachte was meer 1 middel, 2 effecten. Kater opvangen en in slaap kunnen vallen. Maar ik ben denk toch bang dat het ook effect heeft op mn 6apb trip die ik voor het eerst na meer dan een half jaar weer eens ga ervaren☺️

XMR zei:
Klik om te vergroten...
Ja ketamine op het einde van een festival is voor mij wel gebruikelijk dus ik denk dat ik mn antwoord heb😇
M
MementoLid
FredKroket zei:
Beter plannen en niet gebruiken als je de dag erna verplichtingen hebt is het beste.
Klik om te vergroten...
Eens, mocht het belangrijk zijn had ik dat zeker gedaan, maar het ging om vrijetijds verplichtingen.

Die zijn overigens vervallen dus dat feest toch wat lekkerder.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."