#1
Vroeger toen ik nog geen 18 was had ik ook altijd best wel zieke pupillen als ik naar flesjes ging. Maar kan het nu ook wel hebben maar mijn pupillen reageren niet zo heel vaak meer op de rommel dat ze extreem groot worden.
Lekker jaren '00 kapselVroeger toen ik nog geen 18 was had ik ook altijd best wel zieke pupillen als ik naar flesjes ging. Maar kan het nu ook wel hebben maar mijn pupillen reageren niet zo heel vaak meer op de rommel dat ze extreem groot worden.
Ja daar heb je wel gelijk in. Maar jaar is ook niet ideaal als ik me ouwe foto's terug kijk haha. Half kaal en gabberen was echt ideaal 🤣🤣Lekker jaren '00 kapsel
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."