#1
Ik ken de valkuilen van G believe me, is ook heel makkelijk om te verbergen. Maar nog een keer je behandeling beginnen met een leugen nadat je al meerdere keren de mist in bent gegaan en nu jn drie dagen willen stoppen na extreem gebruik....ik val je niet aan hoor ik leef oprecht met je mee maar dit zijn wel de feiten. Waaruit blijkt dan dat je dit voor je zelf doet. Je zegt jk ben nu eerlijk etc. maar je begint met een leugen je behandeling? Ik snap hem volkomen maar is toch niet heel eerlijk dan? Stel je komt er nu mee weg, elke keer ga je moeten liegen over je cleantijd. Die shit gaat knagen en blijft je achtervolgen. En denk je dat je na drie dagen van de pheni af kan? Denk het niet. Je dosis is te hoog.