Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOrange Bud

Orange Bud

4 antwoorden
887 weergaven
18-5-2026
i
insomnieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi lieve mensen,

Ik heb gisterenavond orange bud thee gedronken. Nergens last van gehad, wel heerlijk, onov 6 uurtjes geslapen.
Nu nam ik net thee, daarna koffie en ik ben opeens mega stoned en misselijk :( Hoe kan dit en wanneer houdt het op :"(
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien dat een edible heel laat bij je inklapt. Gewoon even uitzitten, effect wordt vanzelf minder.

Vroeger ging er ook wel eens mythe rond dat je jonko terug kon klappen de volgende dag als je een peuk rookte. Misschien dat dat met thee en koffie ook iets is haha ?
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Gister wel iets van de thee gevoeld?

Misschien dat er gewoon nog wat left overs in zaten die je vanochtend hebt opgedronken, of zoals hierboven, dat het bij jou heel laat inklapt.

Veel gegeten gisteravond? Dat kickt het later in.
Vanochtend niks gegeten en het dus op een lege maag perongelijk opgedronken? Dat zou de misselijkheid moeten verklaren.

Uitzetten is het beste om te doen, het gaat vanzelf weer weg. Succes!
i
insomnieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dank voor jullie reacties, ik denk idd dat het laat inklapt. Volgende keer maar in de middag beetje nemen om vervolgens 22u lekker te slapen :')

Ik heb flink overgegeven net (sorry voor de info) en dat luchtte enigszins op.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#5
insomnie zei:
Dank voor jullie reacties, ik denk idd dat het laat inklapt. Volgende keer maar in de middag beetje nemen om vervolgens 22u lekker te slapen :')

Ik heb flink overgegeven net (sorry voor de info) en dat luchtte enigszins op.
Klik om te vergroten...
Soms is het niet anders en kan het indd erg opluchten! persoonlijk vind ik overgeven verschrikkelijk dus probeer ik het altijd te voorkomen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."