Mijn ervaring met lean is dat ik niet altijd de zelfde substantie krijg.
Ik krijg het uiteraard ook niet van mijn huisarts, maar de flesjes hebben geen etiket en kan van alles bevatten.
Mijn vorige batch was echt zoals lean moet zijn heerlijk zoet, super lekker drankje.
Die ik nu heb liggen ruikt echt chemisch, totaal anders, zal wel iets van Oxy's of en andere sterke opiaad(ik mag hopen dat het een opiaat is) aan toe gevoegd zijn.
Maar dat wil ook zegen dat je niet weet wat je binnen krijgt en in potentie extra gevaarlijk is om te combinatie met andere middelen,
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.