Klopt het dat als je chineest je jouw aluminium moet vouwen 2keer tot een driehoek en dan terug open moet vouwen? Waarom moet dit op deze manier?
#2
Bij chinezen moet de folie dik zijn. Om beter de vlam te verdelen, zonder dat alles verbrand. Mogelijk doen ze het hierom in 3 hoek. En dat die druppelt die je moet volgen met je buis er niet af gaat misschien > als je randje eraan over houdt bij driehoekvouw
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.