#1
Dankje, heb tot nu toe alleen ervaring met de groene variant. Deze ontspant en geeft wel een fjin gevoel. Lees vaak dat de witte zorgt voor meer energie en euforie. Misschien gewoon eerst maar thuis proberen dan inderdaad
Zo ja hey, dit kan ik inmiddels beamen. Ik had gisteren wat rode gekocht voor mijn vriendin want die houdt wel van ontspannende thee. Ze nam 5 gram netjes afgewogen. Ze las ergens dat het zo ongeveer de dosis zou moeten zijn waar het sederend/pijnstillend zou werken en minder opgewekt. Het opgewekte gevoel was niet wat ze zocht dus meteen 5 gram in 1x. Nou nou, dat heeft ze geweten. Kotsmisselijk werd ze de eerst 2 a 3 uur. Genomen op nuchtere maag en direct na inname zette ik het eten op tafel… slecht idee. Paar happen kreeg ze weg en daarna hele avond gestrekt op de bank en heen en weer maar het toilet om over te geven.Zorg dat het van een goede bron komt en probeer het eerst thuis uit om de juiste dosis te vinden, elke batch is namelijk anders. Ook is het bij kratom beter om iets te weinig te nemen dan iets te veel. Bij iets te veel ga je een hele nare aantal uur tegemoet (misselijkheid, braken, duizelig, etc)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."