Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKratom

Kratom

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
peaky39Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dankje, heb tot nu toe alleen ervaring met de groene variant. Deze ontspant en geeft wel een fjin gevoel. Lees vaak dat de witte zorgt voor meer energie en euforie. Misschien gewoon eerst maar thuis proberen dan inderdaad
p
peaky39Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedemiddag, komend weekend heb ik een festival. Ik wil niet drinken. Zit er aan te denken om kratom te gebruiken. Welke soort raden jullie hiervoor aan?

Ik lees dat de witte het beste is voor euforische gevoelens. Iemand ervaring en tips hiervoor?
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zorg dat het van een goede bron komt en probeer het eerst thuis uit om de juiste dosis te vinden, elke batch is namelijk anders. Ook is het bij kratom beter om iets te weinig te nemen dan iets te veel. Bij iets te veel ga je een hele nare aantal uur tegemoet (misselijkheid, braken, duizelig, etc)
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#4
XMR zei:
Zorg dat het van een goede bron komt en probeer het eerst thuis uit om de juiste dosis te vinden, elke batch is namelijk anders. Ook is het bij kratom beter om iets te weinig te nemen dan iets te veel. Bij iets te veel ga je een hele nare aantal uur tegemoet (misselijkheid, braken, duizelig, etc)
Klik om te vergroten...
Zo ja hey, dit kan ik inmiddels beamen. Ik had gisteren wat rode gekocht voor mijn vriendin want die houdt wel van ontspannende thee. Ze nam 5 gram netjes afgewogen. Ze las ergens dat het zo ongeveer de dosis zou moeten zijn waar het sederend/pijnstillend zou werken en minder opgewekt. Het opgewekte gevoel was niet wat ze zocht dus meteen 5 gram in 1x. Nou nou, dat heeft ze geweten. Kotsmisselijk werd ze de eerst 2 a 3 uur. Genomen op nuchtere maag en direct na inname zette ik het eten op tafel… slecht idee. Paar happen kreeg ze weg en daarna hele avond gestrekt op de bank en heen en weer maar het toilet om over te geven.

Ik heb netjes m’n eten opgegeten en na een uurtje het te laten zakken maar even 2,5 gram opgelost in glaasje wat maar zelf ook wat ingenomen. Na een half uurtje lichtelijk euforische toestand naar buiten staan staren naar de luchtballonnen die over kwamen en de mooie wolkenluchten staat genieten. Omdat ik toch nieuwsgierig werd naar de werking van een hogere dosering er een uur later nog 2,5 bij genomen. En inderdaad daarna helemaal weggezakt in de bank gaan hangen en muziekje opgezet. Vriendin kwam ondertussen ook alweer wat meer in het land der levenden en voelde alweer wat meer een prettig gevoel van onbezorgdheid en was geheel pijnvrij. Kort voor middernacht zijn we gaan slapen maar vanwege muggen toch onrustig geslapen en werd ik in ieder geval voor mijn doen behoorlijk suf wakker. Kop koffie nodig! Nu onderweg naar werk met bus want geen zin om te fietse. vriendin slaapt denk ik nog steeds.

We hebben het een beetje onderschat. Krachtig spul. Dit gaan we niet zomaar nog eens herhalen.
K
KnulletjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet onderschatten idd! Mijn ervaring na veelvuldig gebruik over langere periode: 2 tot 4 gram ruim voldoende voor positieve vibe en lekker 'normaal' functioneren. Lege maag of weinig tot niets gegeten die dag= beroerd en misselijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."