#1
Ja wel meer mensen zoeken naar zulke middelen, maar dat zijn doorgaans ook de rc's die het snelst verboden raken omdat ze verslavend werken.Ik ben opzoek naar leuke RC's... Voornamelijk RC's wat lijken op 4/3mmc kwa effect (rush/euforie) en RC's die lijken op ketamine.
Ik zou in ieder geval afraden om de pyro-kant op te gaan; te veel bijwerkingen. Ook NEP zou ik om die reden afraden. Helaas zijn er niet zoveel middelen over die zowel op dopamine als serotonine werken. Maar misschien is 4-FMA nog wel wat voor je. Het geeft een wat lomer gevoel dan 3/4-MMC, maar de euforisch roes is nog best aardig.
Ketamine is wel flink anders dan andere disso-rc's. Sommige mensen vinden DMXE wel chill; dat geeft een wat heldere mindspace en wat minder motorische verstoringen. DCK kan ook wel leuk zijn, maar pas op, het is heel sterk. Dus altijd je dosis zorgvuldig afwegen en liever niet bijpakken.