Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeuke RC's?

Leuke RC's?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mckomerrr zei:
Ik ben opzoek naar leuke RC's... Voornamelijk RC's wat lijken op 4/3mmc kwa effect (rush/euforie) en RC's die lijken op ketamine.
Klik om te vergroten...
Ja wel meer mensen zoeken naar zulke middelen, maar dat zijn doorgaans ook de rc's die het snelst verboden raken omdat ze verslavend werken.
Ik zou in ieder geval afraden om de pyro-kant op te gaan; te veel bijwerkingen. Ook NEP zou ik om die reden afraden. Helaas zijn er niet zoveel middelen over die zowel op dopamine als serotonine werken. Maar misschien is 4-FMA nog wel wat voor je. Het geeft een wat lomer gevoel dan 3/4-MMC, maar de euforisch roes is nog best aardig.

Ketamine is wel flink anders dan andere disso-rc's. Sommige mensen vinden DMXE wel chill; dat geeft een wat heldere mindspace en wat minder motorische verstoringen. DCK kan ook wel leuk zijn, maar pas op, het is heel sterk. Dus altijd je dosis zorgvuldig afwegen en liever niet bijpakken.
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben opzoek naar leuke RC's... Voornamelijk RC's wat lijken op 4/3mmc kwa effect (rush/euforie) en RC's die lijken op ketamine.

Pyro's hoor ik al iedereen over dat je het niet moet doen MDPHP bijvoorbeeld.
NEP hoor ik ook veel slechte verhalen over...
Deze vallen dus weg!
wat is wel nog interresant om te proberen?

2F kan je nergens meer kopen overal uitverkocht...?

Kunnen jullie aub ervaringen delen over leuke RC's die lijken op 3/4mmc en/of ketamine alvast bedankt😅
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Ja wel meer mensen zoeken naar zulke middelen, maar dat zijn doorgaans ook de rc's die het snelst verboden raken omdat ze verslavend werken.
Ik zou in ieder geval afraden om de pyro-kant op te gaan; te veel bijwerkingen. Ook NEP zou ik om die reden afraden. Helaas zijn er niet zoveel middelen over die zowel op dopamine als serotonine werken. Maar misschien is 4-FMA nog wel wat voor je. Het geeft een wat lomer gevoel dan 3/4-MMC, maar de euforisch roes is nog best aardig.

Ketamine is wel flink anders dan andere disso-rc's. Sommige mensen vinden DMXE wel chill; dat geeft een wat heldere mindspace en wat minder motorische verstoringen. DCK kan ook wel leuk zijn, maar pas op, het is heel sterk. Dus altijd je dosis zorgvuldig afwegen en liever niet bijpakken.
Klik om te vergroten...
ik heb vaker grammen keta weggesnoven dus denk dat DCK wel meevalt... Is het echt te vergelijken met keta kwa body/mind space?
П
ПустоLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mckomerrr zei:
2F kan je nergens meer kopen overal uitverkocht...?
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je met 2F? 2-FA of 2F-DCK
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mckomerrr zei:
ik heb vaker grammen keta weggesnoven dus denk dat DCK wel meevalt... Is het echt te vergelijken met keta kwa body/mind space?
Klik om te vergroten...
Nouja DCK voelt wel anders; het is wat helderder dan ketamine. Met de dosering moet je wel echt oppassen hoor! DCK is ongeveer 10 keer zo sterk als ketamine.
30 milligram is al een heel sterke dosis.

Zie mijn tripreport:

DCK: Ik snap het nut niet van dit spul

De afgelopen week heb ik me gestort op een reeks verschillende soorten dissociatieve middelen ('disso's'). Gisteravond stond deschloroketamine (DCK) op het menu. Spoiler: ik snap het nut van dat spul niet helemaal. Eerder kon je lezen dat ik: -3-MeO-PCP verrassend lekker vond -2-FDCK saaier...
drugsforum.nl drugsforum.nl
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeqwyar zei:
Wat bedoel je met 2F? 2-FA of 2F-DCK
Klik om te vergroten...
2f dck

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."