#1
Gevaarlijk is het niet per se, maar zeker af te raden.
Het werkt namelijk niet echt tof (nou is ritalin snuiven opzich al niet een geweldige ervaring) en het bindmiddel erin verkloot je neus.
Concerta lekker laten staan, je kan er beter 2 slikken dan die opsnuiven.
Het werkt namelijk niet echt tof (nou is ritalin snuiven opzich al niet een geweldige ervaring) en het bindmiddel erin verkloot je neus.
Concerta lekker laten staan, je kan er beter 2 slikken dan die opsnuiven.