Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen vloei voor een bommetje 4mmc

Geen vloei voor een bommetje 4mmc

12 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben echt blij dat vandaag onze nieuwe lege capsules weer binnenkomen. Want van het weekend de laatste paar opgemaakt en we hadden toen eigenlijk te weinig capsules over voor de hoeveelheid poeder die we nog hadden. Dus toch ook heel veel nasaal genomen. Maar mijn vriend had inderdaad wel een bommetje gemaakt van een vloeitje maar kreeg hem niet weg en stikte er zowat in. Dus dat was geen succes🙈
M
MonjaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb geen vloei thuis en wil een bommetje maken voor 4 mmc. Is er iets anders dan vloei dat je kunt gebruiken
M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een stukje Kleenex, keukenrol of wc-papier? Zal je zeker niet van doodgaan :wink:
M
MonjaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Metalcored00d zei:
Een stukje Kleenex, keukenrol of wc-papier? Zal je zeker niet van doodgaan :wink:
Klik om te vergroten...
Oh echt . Dacht dat dat niet kon maar indd dat is een idee top djw
Vroeger als kind at ik ook wel us toiletpapier 🫣
M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
#5
Monja zei:
Vroeger als kind at ik ook wel us toiletpapier 🫣
Klik om te vergroten...
Hehehe ik at als kind fruittella snoepjes met het papiertje er nog rond xD Geen idee wat er door mijn hoofd ging toen ^^
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Metalcored00d zei:
Hehehe ik at als kind fruittella snoepjes met het papiertje er nog rond xD Geen idee wat er door mijn hoofd ging toen ^^
Klik om te vergroten...
Omg dit deed ik ook… niet met fruitella maar met zo’n ander oldskool snoepje. Vond dat zooooo lekker ahahahaha wtf.
M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
#7
MyLittlePonyPack zei:
Ik ben echt blij dat vandaag onze nieuwe lege capsules weer binnenkomen. Want van het weekend de laatste paar opgemaakt en we hadden toen eigenlijk te weinig capsules over voor de hoeveelheid poeder die we nog hadden. Dus toch ook heel veel nasaal genomen. Maar mijn vriend had inderdaad wel een bommetje gemaakt van een vloeitje maar kreeg hem niet weg en stikte er zowat in. Dus dat was geen succes🙈
Klik om te vergroten...
Ja, ik neem tegenwoordig alles van poedertjes ook in capsules. Ik heb toevallig een trechtertje dat dezelfde breedte heeft als de capsule, dus geen geknoei. Poedertje afwegen, in capsule droppen en great sucess!

camphoto_1804928587.JPG IMG_4313.jpg
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#8
Metalcored00d zei:
Ja, ik neem tegenwoordig alles van poedertjes ook in capsules. Ik heb toevallig een trechtertje dat dezelfde breedte heeft als de capsule, dus geen geknoei. Poedertje afwegen, in capsule droppen en great sucess!

Bekijk bijlage 66050 Bekijk bijlage 66051
Klik om te vergroten...

Daar zat ik dit weekend dus nog over te twijfelen of dat handig is. Aangezien je dan toch voor elke capsule weer opnieuw door de trechter moet doen.
Ik doe het nu op een dubbel gevouwen papiertje erin laten glijden zeg maar. Maar op dat papiertje kan ik wel voor meerdere capsules poeder al leggen. Alleen soms gaat er wel wat naast dan (wat gewoon in bakje van weegschaal weer valt dan en wat ik weer terug op papiertje doe)
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#9
MyLittlePonyPack zei:
Ik ben echt blij dat vandaag onze nieuwe lege capsules weer binnenkomen. Want van het weekend de laatste paar opgemaakt en we hadden toen eigenlijk te weinig capsules over voor de hoeveelheid poeder die we nog hadden. Dus toch ook heel veel nasaal genomen. Maar mijn vriend had inderdaad wel een bommetje gemaakt van een vloeitje maar kreeg hem niet weg en stikte er zowat in. Dus dat was geen succes🙈
Klik om te vergroten...
Of die momenten waarop het bommetje gelijk scheurt omdat je mond zo droog is. Wat een vreselijke smaak heb je dan in je mond zeg🤢.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#10
XMR zei:
Of die momenten waarop het bommetje gelijk scheurt omdat je mond zo droog is. Wat een vreselijke smaak heb je dan in je mond zeg🤢.
Klik om te vergroten...

Ja dat had hij dus ook beetje. Hij twijfelde tussen dit of door drinken doen maar hij had beter laatste kunnen doen.
Ik vind xtc-pillen ook altijd al zo vies smaken🤢
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Metalcored00d zei:
Ja, ik neem tegenwoordig alles van poedertjes ook in capsules. Ik heb toevallig een trechtertje dat dezelfde breedte heeft als de capsule, dus geen geknoei. Poedertje afwegen, in capsule droppen en great sucess!

Bekijk bijlage 66050 Bekijk bijlage 66051
Klik om te vergroten...

Nou heel toevallig heb ik bij die bestelling van capsules een trechtertje cadeau gekregen 👍

IMG-20250709-WA0009.jpg
M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ah, the universe provides ^^
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Metalcored00d zei:
Ah, the universe provides ^^
Klik om te vergroten...

Haha echt he😍

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."