#1
Ik ben echt blij dat vandaag onze nieuwe lege capsules weer binnenkomen. Want van het weekend de laatste paar opgemaakt en we hadden toen eigenlijk te weinig capsules over voor de hoeveelheid poeder die we nog hadden. Dus toch ook heel veel nasaal genomen. Maar mijn vriend had inderdaad wel een bommetje gemaakt van een vloeitje maar kreeg hem niet weg en stikte er zowat in. Dus dat was geen succes🙈


