#1
Dit blijft ook geweldig😍
Mja, ik ken er niet doorheen komen.
Tommyknockers die waardeer ik wel, heeft ook met zijn beste mattie the wishmaster wat hardstyle mixxen gemaakt.
Maar ik blijf hardcore to the bone!
Ik ben zowel van Hardcore als van de Hardstyle.
Maar als ik moet kiezen, dan toch echt Hardcore
Enzyme records. LOVE IT
YEEESSSSSS! OPHIDIAN OP ZIJN BEST!!!!
favorietje hier hoor haha!
Ik dacht even dat mijn speakers kapot waren
Dit doet me echt aan heel vroeger denken zeg. Dit topic is een ware trip down memory lane
Dit doet me echt aan heel vroeger denken zeg. Dit topic is een ware trip down memory lane
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."