#1
Ik heb de titel nooit begrepen. C-Man? Ik lees altijd "semen".
Wel toch hardrock .Ben van de hous maar sommige nummers zijn cool van Metallica . Motörhead heeft ook vette tracks . Nirvana .Zien jullie metallica als hardrock? Of is het te soft ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."