Ja, klopt inderdaad... Devildriver! But you could care less.Niet mijn keuze van muziek/band, echter staat deze me nog wel bij. De zanger is volgens mij later in Devildriver oid. gaan zingen. Afin:
Een nieuw Meshuggah album?Die uithaal van Jens @ 3:47. Beestachtig. Dit jaar het nieuwe album met Per Nilsson in plaats van Fredrik Thordendal.
Vond dit wel tof. Straightforward 'nu-metal' (waar imo. niks mee is!)Ja, klopt inderdaad... Devildriver! But you could care less.
Helemaal mee eens! Vond The Violent Sleep of Reason wel oké. Eén keer gedraaid en soms wat tracks. Koloss was zoveel sterker, en ouder werk natuurlijk, al was daar de productie ruk van die albums (remaster Obzen, dat dan weer wel).Een nieuw Meshuggah album?Dat wist ik nog niet. The Violent Sleep of Reason wist mij niet geheel te overtuigen, hopelijk is het nieuwe album beter.
Nu:
Kill me
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."