Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDenk mee over alcohol- en drugsgebruik onder jongeren

Denk mee over alcohol- en drugsgebruik onder jongeren

2 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
D
Drugs InfolijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Op

Vrijdag 10 oktober 2014 van 10.00 uur tot 12.00 uur
&
Vrijdag 28 november 2014 van 14.00 uur tot 16.00 uur

organiseert het Trimbos-instituut in Utrecht twee groepsdiscussies over jongeren en het gebruik van alcohol en uitgaansdrugs. We zoeken per groep 8 tot 10 jongeren tussen de 21 en 25 jaar die regelmatig drugs gebruiken en wel eens door hun eigen alcohol- of drugsgebruik op een festival of party op de EHBO terecht zijn gekomen.

Vragen die in de groepsdiscussies bijvoorbeeld aan bod komen zijn: “Waarom gebruiken jongeren tegenwoordig uitgaansdrugs?” en “Sluit alcohol- en drugsvoorlichting nog wel aan bij de leefwereld van jongeren?”

Voor deelname ontvang je €35, dat is inclusief eventuele reiskosten.

Lijkt het je leuk om deel te nemen aan zo’n groepsdiscussie en voldoe je aan het profiel? Stuur dan een email naar Martha de Jonge ([email protected]). Zet in die mail:
• je naam
• geslacht
• leeftijd
• telefoonnummer
• of je op 10 oktober of op 28 november wilt komen.

Je kunt Martha ook mailen als je twijfelt of je aan het profiel voldoet of als je andere vragen hebt.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jammer lijk net niet in het profiel te passen, toch mailtje gestuurd. Mijn interesse is gewekt.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is heel simpel (Dat heet rebels gedrag) stoer doen tegen over de groep. Ik denk ook overgroot deel van de (Jeugd)beginners met GHB onderschatten wat GHB is,leuk spul maar geen geintjes ermee! Daarom is het geen EHBO MAAR GHBO.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."