Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[TvdM-Februari]Salvia; draaien als een schroef

[TvdM-Februari]Salvia; draaien als een schroef

28 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Salvia; draaien als een schroef

magictrip zei:
Klinkt heftig!
Heb ook nog 10X thuisliggen maar heeft nog nooit goed gewerkt bij mij,
misschien ook maar eens van te voren die bladeren roken...
Klik om te vergroten...

Doe het goedje in een kleine waterpijp, steek het aan met een stormaansteker (gewone aanstekers worden niet echt heet genoeg) inhaleer DIEP en houd het zo lang mogelijk vast (minstens 45 seconde), gebruik die tijd om je pijp weg te zetten en je schrap te zetten en :wave: buhbye now

Zorg ook dat je stevig zit, in een bank, of op bed, waar je je niet pijn doet als je omkiept.

Het kan nogal overdonderend zijn, en waren de meest rare 20 minuten uit heel mijn leven! Het heeft vervolgens de rest van de dag nodig gehad het een plekje te geven... Weet nog dat ik even dacht "hm, wordt er wel stoned van, maar trippen?".... de volgende zin die ik dacht was "WTF HEB IK NU WEER GEDAAN?! :openmouth:"

Van te voor bladeren gaan roken is absoluut niet nodig iig :wink:
T
The MysticLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Salvia; draaien als een schroef

fokker zei:
magictrip zei:
Klinkt heftig!
Heb ook nog 10X thuisliggen maar heeft nog nooit goed gewerkt bij mij,
misschien ook maar eens van te voren die bladeren roken...
Klik om te vergroten...

Doe het goedje in een kleine waterpijp, steek het aan met een stormaansteker (gewone aanstekers worden niet echt heet genoeg) inhaleer DIEP en houd het zo lang mogelijk vast (minstens 45 seconde), gebruik die tijd om je pijp weg te zetten en je schrap te zetten en :wave: buhbye now

Zorg ook dat je stevig zit, in een bank, of op bed, waar je je niet pijn doet als je omkiept.

Het kan nogal overdonderend zijn, en waren de meest rare 20 minuten uit heel mijn leven! Het heeft vervolgens de rest van de dag nodig gehad het een plekje te geven... Weet nog dat ik even dacht "hm, wordt er wel stoned van, maar trippen?".... de volgende zin die ik dacht was "WTF HEB IK NU WEER GEDAAN?! :openmouth:"

Van te voor bladeren gaan roken is absoluut niet nodig iig :wink:
Klik om te vergroten...

Hahahaaa... is precies wat ik ook heb gedaan(stormaansteker enzo)... en vooral precies wat ik ook dacht :tearsofjoy:
Alleen kiepte ik niet om maar lanceerde ik mezelf richting verticale steunbalk :P

Ik blijf toch het gevoel hebben dat een "voorbereiding" van bladeren roken het effect versterkt, dit is puur persoonlijk (helaas heb ik niet meer de behoefte om het uit te testen).

Dus als iemand zich nu geroepen voelt om in het rond te gaan experimenteren, hou ons op de hoogte :wink:
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Salvia; draaien als een schroef

Zonder voorbereiding is het al heftiger als alles dat ik in mn leven gedaan heb... zou er niet aan moeten denken dat vrouwe salvia me nog heftiger aanpakt :mrgreen:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: [TvdM-Maart]Salvia; draaien als een schroef

Gefeliciteerd!
T
The MysticLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dankjewel iedereen :wave:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
henkie84 zei:
Denk nog vaak aan je terug maat. Heel benieuwd of je dit soort avonturen daar boven ook meemaakt :redheart:
Klik om te vergroten...
Is dit geschreven door een maat van jou die overleden is? Wat is er gebeurd, als ik vragen mag?
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi Natozlato,

helaas heb je gelijk. Ook zijn overlijden is al meer dan 9 jaar geleden. Hij is destijds verongelukt in een ongelukkige botsing met zijn brommer.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat mooi dat je nog aan hem denkt ❤️ en dat je zijn oude trip report nog eens leest.
Hij is er niet meer, maar hij leeft wel nog in jouw herinnering! Koester de mooie avonturen die jullie samen beleefd hebben. Wat bijzonder dat zijn trip report hier nog staat, een tastbare herinnering. 🌟
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#9
Natozlato zei:
Wat mooi dat je nog aan hem denkt ❤️ en dat je zijn oude trip report nog eens leest.
Hij is er niet meer, maar hij leeft wel nog in jouw herinnering! Koester de mooie avonturen die jullie samen beleefd hebben. Wat bijzonder dat zijn trip report hier nog staat, een tastbare herinnering. 🌟
Klik om te vergroten...
Je neemt me de woorden uit de mond.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."