#1
Re: Salvia; draaien als een schroef
Doe het goedje in een kleine waterpijp, steek het aan met een stormaansteker (gewone aanstekers worden niet echt heet genoeg) inhaleer DIEP en houd het zo lang mogelijk vast (minstens 45 seconde), gebruik die tijd om je pijp weg te zetten en je schrap te zetten en
buhbye now
Zorg ook dat je stevig zit, in een bank, of op bed, waar je je niet pijn doet als je omkiept.
Het kan nogal overdonderend zijn, en waren de meest rare 20 minuten uit heel mijn leven! Het heeft vervolgens de rest van de dag nodig gehad het een plekje te geven... Weet nog dat ik even dacht "hm, wordt er wel stoned van, maar trippen?".... de volgende zin die ik dacht was "WTF HEB IK NU WEER GEDAAN?!
"
Van te voor bladeren gaan roken is absoluut niet nodig iig![:wink:]()
magictrip zei:Klinkt heftig!
Heb ook nog 10X thuisliggen maar heeft nog nooit goed gewerkt bij mij,
misschien ook maar eens van te voren die bladeren roken...
Doe het goedje in een kleine waterpijp, steek het aan met een stormaansteker (gewone aanstekers worden niet echt heet genoeg) inhaleer DIEP en houd het zo lang mogelijk vast (minstens 45 seconde), gebruik die tijd om je pijp weg te zetten en je schrap te zetten en
buhbye nowZorg ook dat je stevig zit, in een bank, of op bed, waar je je niet pijn doet als je omkiept.
Het kan nogal overdonderend zijn, en waren de meest rare 20 minuten uit heel mijn leven! Het heeft vervolgens de rest van de dag nodig gehad het een plekje te geven... Weet nog dat ik even dacht "hm, wordt er wel stoned van, maar trippen?".... de volgende zin die ik dacht was "WTF HEB IK NU WEER GEDAAN?!
Van te voor bladeren gaan roken is absoluut niet nodig iig
