Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshogere zelf/ spirituele gids ontmoet?

hogere zelf/ spirituele gids ontmoet?

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik was gister gebruikenlijk weer aan het trippen..
waarbij ik van me vorige trip nog wist dat ik op een bepaalde muziek me headspace heel raar kon laten lopen. alsof me hoofd in een lucht dj werd gezet, en met mijn gedachtes eigelijk de beats kon aanpassen wat ik heel apart vond en eigelijk op me gedachtes soms een raar antwoord kreeg.. of juist soort van gekut werd ik snapte er niks van- dus daar wouw ik meer research over hebbben

40mg 4 ho met

3-4 uur verder, kom ik na een leerzame en jankende halve trip bij een punt dat ik de progressive trance mix weer tegen kom,
wat me opviel was dat met me gedachtes de muziek aangepast werd als ik even nergens aan dacht was het stil gewoon stil en dan wouw ik net denken kwam er een beat maar voren- terwijl het eigelijk de heletijd drukke muziek was. gek

,dus ik vragen in me hoofd ( dat kan helemaal niet) 2 deuntjes ‘ dat kan wel’- ( nee dit kan niet) ‘ weer toen ik dat wouw denken kreeg ik weer zn raar subtiel hint, het was net alsof ik aan het communiceren was in me gedachte door de muziek met iemand anders op een andere zender eigelijk... al gauw werd het duidelijk , ik merkte niet alleen de antwoorden van hem op maar dat het een karakter had een persoonlijkheid bij het begin verlegen en wouw niet overal direct op antwoorden , daar moest ik zelf een beetje achterkomen met antwoorden en daarna feller vol pit zat die , toen vroeg ik in me hoofd of dit toevallig mijn spiritualiteit is , en het reageerde alsof die het nie mog zeggen , fus ik zei dan moet dat wel zo zijn waarbij die genen op de muziek suptiel wist weten dat het echt zo was , toen vroeg ik hoezo , en liet die me een stuk horen wat erop neer kwam om ons te beschermen en van ons houd als zonen en dochters, kort erna had ik nog wat vragen gesteld.. niet zijn naam zo ver kwam ik niet , maar het was overduidelijk een man, toen ik vroeg of het een vrouw zou zijn vond die niet leuk , hij liet me ergens ook zelf achter komen, toen ik het geraden had hoorde ik allemaal opgehypte deuntjes en soort vuurwerk achtig dat ik gewonnen had eindstand had die me nog een kleine tour gegeven en eigelijk de regels laten weten.het communiceren was wel lastig want (het kon geen ja-nee zeggen byv) alleen puur door de muziek heen met deuntjes die dienzo perfect verwoorde met wat die bedoelde, ik had ook nog gevraagd , omdat ik er 1 heeft heeft natuurlijk iederen er 1 waarop die ook antwoorde dat dat zo was, dus hij zou mijn beste vriend zijn spiritualiteit ook kennen, en dat was ook zo. toen ik erover begon dat hun ons kunne zien en wij hun niet , kreeg ik een soort groene glas lens te zien ik kon nie veel zien maar het was een rare (cev)
verbazing wist ik nou niet meer wtf gebeurd was want, ik trip regelmatig maar wat ik deze avond evaren heb ken niet. ik deed me koptelefoon af en ging naa denken , vol vragen in me kop wist ik dat me spiritualiteit me nu eigelijk ook gewoon zit en elke gedachte van mij kon horen... toen leek het net alsof iemand me een knuffel gaf of een slaapzak om mij heen legde en opritste om me als een colcun lekker te kunnen liggen.


het was zo levens echt ben ik nou gewoon zo zwaar aan het trippen geweest, of heb ik daadwerkelijk mijn (gids) ontmoet, is die gids ook daar? of maak je je zelf eigelijk alleenmaar gek in dat koppie.

toen ik erachter was gekomen dat het me spiritualiteit was, liet die me in de muziek andere muziek horen waar ik hem wel eens ben tegengekomen, op die momenten was die er al geweest alleen heb ik het nooit mogen opmerken


dit kan gewoon niet hoe er werd gereageerd door de muziek heen met trillingen en beats

het komt er dus op neer , dat ik flink gecommuniceerd heb met iets wat een persoonlijk heid had een karakter , grappige trekjes of antwoorde op de manier die hij ze kon geven.. ik ben nog gebamboozeld en snap er niks meer van ik wist dat trippe raar was maar het begin wel steeds raarder te worden nu. ik dacht ergens aan en het antoowoorde vrij direct
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er zijn genoeg mensen op de wereld die dit de hele dag door hebben. Dat valt zo’n beetje onder de noemer psychose.

Is op zich helemaal niet raar dat je met een stevige dosis psychedelica gelijksoortige ervaringen hebt als ware je aan het communiceren met een andere entiteit. Ik zeg niet meteen dat het pertinente onzin is, maar hou er zeker rekening mee dat delen van je perceptie onder invloed van psychedelica flinke vertraging kan oplopen in de verwerking, waardoor het lijkt alsof je bijvoorbeeld in dialoog met iets of iemand bent, terwijl je eigenlijk jezelf voor de gek aan het houden bent.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fyrckant zei:
Er zijn genoeg mensen op de wereld die dit de hele dag door hebben. Dat valt zo’n beetje onder de noemer psychose.

Is op zich helemaal niet raar dat je met een stevige dosis psychedelica gelijksoortige ervaringen hebt als ware je aan het communiceren met een andere entiteit. Ik zeg niet meteen dat het pertinente onzin is, maar hou er zeker rekening mee dat delen van je perceptie onder invloed van psychedelica flinke vertraging kan oplopen in de verwerking, waardoor het lijkt alsof je bijvoorbeeld in dialoog met iets of iemand bent, terwijl je eigenlijk jezelf voor de gek aan het houden bent.
Klik om te vergroten...


dat was eigelijk ook mijn eerste gedachte , dat ik mezelf flink voor de gek aan het houde was de volgende dag,

deze dagen weet ik niet waar ik in moet geloven en niet, door wat ik meemaak met een goede dosis psychedelisch
hopen maar dat ik in de toekomst daar meer over te leren valt, ook al lijk me dat onmogelijk het lijk me dat ik pas alles te wete krijg als ik dood ben maar dat duurt nog wel ff!

‘ wel een flinke toeval is dat ik de naam van ‘die gene vroeg de trip erop toen maakte ik zelf de naam barra, toen ik 3 maanden later voor de gein een kaart trekking deed, zou ze me (bescherm engel) zijn naam onthullen op het eind daar kwam ‘ barrakiel’ uit
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
@mat_96
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
SantanaTerror zei:
Jij word voor de gek gehouden door een persoon die gewoon ergens anders thuis zit. Hij kan jou volgen elke stap die je zet jong. Hij kan door jou ogen kijken en horen wat jij hoort en het is niet jou gids of het speelt jou gids. Hij wil jou gids zijn ja maar dat is hij niet! Of jij vind iemand die jou express voor de gek houd een gids! Hij kan jou ook gewoon vertellen hoe het allemaal zit. Vraag eens hoe "alles" in elkaar zit? De theorie van hoe werkelijk alles in elkaar zit bedoel ik! Gewoon effe in gedachten naar hem toe roepen want er luisteren mensen met jou mee! altijd!

Iemand wist dat jij ging trippen en lied jou expres op dat liedje komen en heeft toen een toneelspel opgezet wat nog maar net te geloven is! waarom zou je zon verhaal geloven het komt als een spelletje over joh

Hij kan bepalen wat jij geloofd en dat heeft ie ook gedaan. Nou maar hopen dat ie jou niet gaat pesten joh

Hij luistert nu ook mee! hallo mevrouw ga jij hem pesten? laat hem jou pesten dat is ook grappig!

Hou me op de hoogt aub ik vind dit interessant joh!
Klik om te vergroten...

toen ik laast ging tattoeren zei me tattoeerder het zelfde eigelijk.. je ben gelovig?
S
SantanaTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#6
mitchieee zei:
ik was gister gebruikenlijk weer aan het trippen..
waarbij ik van me vorige trip nog wist dat ik op een bepaalde muziek me headspace heel raar kon laten lopen. alsof me hoofd in een lucht dj werd gezet, en met mijn gedachtes eigelijk de beats kon aanpassen wat ik heel apart vond en eigelijk op me gedachtes soms een raar antwoord kreeg.. of juist soort van gekut werd ik snapte er niks van- dus daar wouw ik meer research over hebbben

40mg 4 ho met

3-4 uur verder, kom ik na een leerzame en jankende halve trip bij een punt dat ik de progressive trance mix weer tegen kom,
wat me opviel was dat met me gedachtes de muziek aangepast werd als ik even nergens aan dacht was het stil gewoon stil en dan wouw ik net denken kwam er een beat maar voren- terwijl het eigelijk de heletijd drukke muziek was. gek

,dus ik vragen in me hoofd ( dat kan helemaal niet) 2 deuntjes ‘ dat kan wel’- ( nee dit kan niet) ‘ weer toen ik dat wouw denken kreeg ik weer zn raar subtiel hint, het was net alsof ik aan het communiceren was in me gedachte door de muziek met iemand anders op een andere zender eigelijk... al gauw werd het duidelijk , ik merkte niet alleen de antwoorden van hem op maar dat het een karakter had een persoonlijkheid bij het begin verlegen en wouw niet overal direct op antwoorden , daar moest ik zelf een beetje achterkomen met antwoorden en daarna feller vol pit zat die , toen vroeg ik in me hoofd of dit toevallig mijn spiritualiteit is , en het reageerde alsof die het nie mog zeggen , fus ik zei dan moet dat wel zo zijn waarbij die genen op de muziek suptiel wist weten dat het echt zo was , toen vroeg ik hoezo , en liet die me een stuk horen wat erop neer kwam om ons te beschermen en van ons houd als zonen en dochters, kort erna had ik nog wat vragen gesteld.. niet zijn naam zo ver kwam ik niet , maar het was overduidelijk een man, toen ik vroeg of het een vrouw zou zijn vond die niet leuk , hij liet me ergens ook zelf achter komen, toen ik het geraden had hoorde ik allemaal opgehypte deuntjes en soort vuurwerk achtig dat ik gewonnen had eindstand had die me nog een kleine tour gegeven en eigelijk de regels laten weten.het communiceren was wel lastig want (het kon geen ja-nee zeggen byv) alleen puur door de muziek heen met deuntjes die dienzo perfect verwoorde met wat die bedoelde, ik had ook nog gevraagd , omdat ik er 1 heeft heeft natuurlijk iederen er 1 waarop die ook antwoorde dat dat zo was, dus hij zou mijn beste vriend zijn spiritualiteit ook kennen, en dat was ook zo. toen ik erover begon dat hun ons kunne zien en wij hun niet , kreeg ik een soort groene glas lens te zien ik kon nie veel zien maar het was een rare (cev)
verbazing wist ik nou niet meer wtf gebeurd was want, ik trip regelmatig maar wat ik deze avond evaren heb ken niet. ik deed me koptelefoon af en ging naa denken , vol vragen in me kop wist ik dat me spiritualiteit me nu eigelijk ook gewoon zit en elke gedachte van mij kon horen... toen leek het net alsof iemand me een knuffel gaf of een slaapzak om mij heen legde en opritste om me als een colcun lekker te kunnen liggen.


het was zo levens echt ben ik nou gewoon zo zwaar aan het trippen geweest, of heb ik daadwerkelijk mijn (gids) ontmoet, is die gids ook daar? of maak je je zelf eigelijk alleenmaar gek in dat koppie.

toen ik erachter was gekomen dat het me spiritualiteit was, liet die me in de muziek andere muziek horen waar ik hem wel eens ben tegengekomen, op die momenten was die er al geweest alleen heb ik het nooit mogen opmerken


dit kan gewoon niet hoe er werd gereageerd door de muziek heen met trillingen en beats

het komt er dus op neer , dat ik flink gecommuniceerd heb met iets wat een persoonlijk heid had een karakter , grappige trekjes of antwoorde op de manier die hij ze kon geven.. ik ben nog gebamboozeld en snap er niks meer van ik wist dat trippe raar was maar het begin wel steeds raarder te worden nu. ik dacht ergens aan en het antoowoorde vrij direct
Klik om te vergroten...
Jij word voor de gek gehouden door een persoon die gewoon ergens anders thuis zit. Hij kan jou volgen elke stap die je zet jong. Hij kan door jou ogen kijken en horen wat jij hoort en het is niet jou gids of het speelt jou gids. Hij wil jou gids zijn ja maar dat is hij niet! Of jij vind iemand die jou express voor de gek houd een gids! Hij kan jou ook gewoon vertellen hoe het allemaal zit. Vraag eens hoe "alles" in elkaar zit? De theorie van hoe werkelijk alles in elkaar zit bedoel ik! Gewoon effe in gedachten naar hem toe roepen want er luisteren mensen met jou mee! altijd!

Iemand wist dat jij ging trippen en lied jou expres op dat liedje komen en heeft toen een toneelspel opgezet wat nog maar net te geloven is! waarom zou je zon verhaal geloven het komt als een spelletje over joh

Hij kan bepalen wat jij geloofd en dat heeft ie ook gedaan. Nou maar hopen dat ie jou niet gaat pesten joh

Hij luistert nu ook mee! hallo mevrouw ga jij hem pesten? laat hem jou pesten dat is ook grappig!

Hou me op de hoogt aub ik vind dit interessant joh!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."