Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsYou are not inside your body and you never were..

You are not inside your body and you never were..

8 antwoorden
789 weergaven
18-5-2026
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#1

Hele interessante video.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Doet me beetje denken aan Astrale Projectie. Was in coma erg vreemd. Maar kan het ook nu in meditatie. Met "The Rope Technique" kan je aardig makkelijk je lichaam "verlaten" en na in Astrale Projectie weer terug klimmen via het touw. Zoals de techniek die ik ken kan je weer terug komen met je bewustzijn in jezelf/ lichaam. Probeer dat los te zien en alsof er meer lagen zijn tussen hemel en aarde
Maar interessante video!
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#3
De schrijver Robert Monroe die praat over zijn boek.

Ik zag net dat zijn methode ook in de download file besproken wordt.

T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deadwing zei:
De schrijver Robert Monroe die praat over zijn boek.

Ik zag net dat zijn methode ook in de download file besproken wordt.

Klik om te vergroten...
Uiteraard een zeer goede techniek heeft deze auteur onderzocht / geschreven hierover.
Als je het onder de knie hebt en na mentale Projectie ook fysiek je lichaam kan je er (soms grote) voordelen mee krijgen. Of als plezier maar je moet wel weer even opladen na poging(en). Neem je tijd en het kan je verbazen wat er behalve dit nog meer mogelijk is..

Veel succes en zorg voor een veilige omgeving.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijdloos zei:
Doet me beetje denken aan Astrale Projectie. Was in coma erg vreemd. Maar kan het ook nu in meditatie. Met "The Rope Technique" kan je aardig makkelijk je lichaam "verlaten" en na in Astrale Projectie weer terug klimmen via het touw. Zoals de techniek die ik ken je weer terug komt met je bewustzijn in jezelf/ lichaam.
Maar interessante video!
Klik om te vergroten...
Ik probeer al heel lang uit mijn lichaam te treden maar het is me nooit echt gelukt. Wel een aantal keren het idee gehad dat het bijna was gelukt en dat mijn eigen angst het had verhinderd. Is het dan echt niet zo moeilijk?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deadwing zei:
Ik probeer al heel lang uit mijn lichaam te treden maar het is me nooit echt gelukt. Wel een aantal keren het idee gehad dat het bijna was gelukt en dat mijn eigen angst het had verhinderd. Is het dan echt niet zo moeilijk?
Klik om te vergroten...
Als je goed kunt mediteren, is het makkelijker. Ik doe het al ruim 15 jaar dagelijks, waardoor je je er vol op kunt concentreren. Ik zou persoonlijk aanraden om dit eerst goed te leren.

Zie de video link van Mega onderaan dit bericht.
Voor mij werkt meditatie echt heel goed tegen angst en stress.Als ik in meditatie ben, zie ik me eerst voor als een pure energiebubbel die mij veilig om me heen houdt. Het voelt een beetje als een soort mentale bescherming als ik mezelf 'astraal projecteer' of 'mentaal projecteer', maar het is best een lastige oefening. Maar na wat zoekwerk heb ik een manier gevonden die neutraal is qua "magie" in een grimmoire app. Waar veel van dit soort en hele andere dingen in staan. Ik had het nooit gezocht, maar na een OBE (outer body experience) dat ik in mijn coma meemaakte was zo bizar dat ik me daarna er veel meer ging bezig houden.

Het kost bijna je volledige aandacht, wat best moeilijk is. En als je jezelf losmaakt van je lichaam, bijvoorbeeld door een denkbeeldig touw aan je lichaam naar het plafond te hangen en dat onder controle te houden, dan kun je je bewustzijn in hele andere ruimtes begeven.En probeer een object van een blauwe (staat voor positieve energie en verandering in mijn hoofd) zodat je makkelijk weer terug kan navigeren. Het gaat echt het makkelijkste als ik in diep meditatieschijfje zit, dan adem ik vanzelf langzaam en ik kan bijvoorbeeld bosgeluiden of regen in het bos aan hebben staan. Ik doe dat vaak via Google Home.Maar zijn op YouTube ook 7 of 8 uur durende geluidsopnames van tropische bos geluiden (of download er 1 zodat je geen reclame hebt als je geen adblocker hebt voor utube.

Sorry, ik heb echt even geen idee hoe ik dat kan uitleggen.

Veel succes! En als je een vraag hebt over de Rope 🪢 Technique, of een andere manier / methode stel hem gerust!

Veel succes en probeer het niet te graag te willen. Dan wordt het makkelijker je aandacht te verdelen. Tussen de ook wel "schaduwwereld" genoemd door sommige mensen.

edit:

Nogmaals veel succes! Ik vind meditatie echt enorm helpen, denk dat dat ook voor beginners goed is.

Fijne feestdagen en laat maar weten als je deze methode interessant vindt. Je kunt hem ook op Google vinden.
Mentale Projectie is over het algemeen de makkelijkste manier, maar het blijft uitdagend tot je ineens zonder zorgen mentaal fit bent en vervolgens met je hogere bewustzijn een deel van je 'lichaam' mee kunt nemen.

Hoewel het moeilijk is om dit te beschrijven, zijn er hieronder beschreven methodes die voor mij effectief zijn. De Monroe-techniek is ook een methode die ik nu beheers en hopelijk kan toepassen zonder meditatie. Dit zou het mogelijk nog makkelijker kunnen maken.

Peace ✌️ 🕊️

mega.nz

File on MEGA

mega.nz mega.nz

Hier heb ik een video gemaakt van een (aantal verschillende) technieken. Gewoon op pauze zetten en zelf screenshots maken.

Je kunt het ook aan AI vragen maar ik ben nog deels oldschool.


Succes!
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijdloos zei:
Als je goed kunt mediteren, is het makkelijker. Ik doe het al ruim 15 jaar dagelijks, waardoor je je er vol op kunt concentreren. Ik zou persoonlijk aanraden om dit eerst goed te leren.

Zie de video link van Mega onderaan dit bericht.
Voor mij werkt meditatie echt heel goed tegen angst en stress.Als ik in meditatie ben, zie ik me eerst voor als een pure energiebubbel die mij veilig om me heen houdt. Het voelt een beetje als een soort mentale bescherming als ik mezelf 'astraal projecteer' of 'mentaal projecteer', maar het is best een lastige oefening. Maar na wat zoekwerk heb ik een manier gevonden die neutraal is qua "magie" in een grimmoire app. Waar veel van dit soort en hele andere dingen in staan. Ik had het nooit gezocht, maar na een OBE (outer body experience) dat ik in mijn coma meemaakte was zo bizar dat ik me daarna er veel meer ging bezig houden.

Het kost bijna je volledige aandacht, wat best moeilijk is. En als je jezelf losmaakt van je lichaam, bijvoorbeeld door een denkbeeldig touw aan je lichaam naar het plafond te hangen en dat onder controle te houden, dan kun je je bewustzijn in hele andere ruimtes begeven.En probeer een object van een blauwe (staat voor positieve energie en verandering in mijn hoofd) zodat je makkelijk weer terug kan navigeren. Het gaat echt het makkelijkste als ik in diep meditatieschijfje zit, dan adem ik vanzelf langzaam en ik kan bijvoorbeeld bosgeluiden of regen in het bos aan hebben staan. Ik doe dat vaak via Google Home.Maar zijn op YouTube ook 7 of 8 uur durende geluidsopnames van tropische bos geluiden (of download er 1 zodat je geen reclame hebt als je geen adblocker hebt voor utube.

Sorry, ik heb echt even geen idee hoe ik dat kan uitleggen.

Veel succes! En als je een vraag hebt over de Rope 🪢 Technique, of een andere manier / methode stel hem gerust!

Veel succes en probeer het niet te graag te willen. Dan wordt het makkelijker je aandacht te verdelen. Tussen de ook wel "schaduwwereld" genoemd door sommige mensen.

edit:

Nogmaals veel succes! Ik vind meditatie echt enorm helpen, denk dat dat ook voor beginners goed is.

Fijne feestdagen en laat maar weten als je deze methode interessant vindt. Je kunt hem ook op Google vinden.
Mentale Projectie is over het algemeen de makkelijkste manier, maar het blijft uitdagend tot je ineens zonder zorgen mentaal fit bent en vervolgens met je hogere bewustzijn een deel van je 'lichaam' mee kunt nemen.

Hoewel het moeilijk is om dit te beschrijven, zijn er hieronder beschreven methodes die voor mij effectief zijn. De Monroe-techniek is ook een methode die ik nu beheers en hopelijk kan toepassen zonder meditatie. Dit zou het mogelijk nog makkelijker kunnen maken.

Peace ✌️ 🕊️

mega.nz

File on MEGA

mega.nz mega.nz

Hier heb ik een video gemaakt van een (aantal verschillende) technieken. Gewoon op pauze zetten en zelf screenshots maken.

Je kunt het ook aan AI vragen maar ik ben nog deels oldschool.


Succes!
Klik om te vergroten...
Ik kom er nog op terug. Niet eens de tijd om je hele post op mijn gemak door te nemen. Heel boeiend onderwerp.

Bedankt en ik wens je (en iedereen die dit leest natuurlijk) fijne kerstdagen !
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deadwing zei:
Ik kom er nog op terug. Niet eens de tijd om je hele post op mijn gemak door te nemen. Heel boeiend onderwerp.

Bedankt en ik wens je (en iedereen die dit leest natuurlijk) fijne kerstdagen !
Klik om te vergroten...
Wou nog even zeggen dat ik niet wet hoelang de link geldig is. Als ik jou was zou ik dat downloaden op desktop 🖥️ of laptop of tablet/ telefoon voordat het verdwijnt. Ik doe niks eraan maar in het verleden wel eens gehad dat iemand te laat was en er problemen waren na (te) lang wachten.

En nog een tip visualiseer een zo sterk en herkenbaar 'Anker' dat je makkelijk terug komt. Geen zorgen je komt altijd terug als je gewoon gezond bent maar mocht je Salie hebben kan je je huis eerst reinigen dat kan verschil maken en je huis positiever laten voelen in huis. Vooral handig en slim als je bijvoorbeeld een rouwproces hebt gehad recent of er andere nare dingen of herinneringen zijn.

Is niet nodig je kunt ook Nag Champa wierrook gebruiken wat makkelijker is en goedkoper dan Salie + veer van vogel om rook te verspreiden en een schelp waar het volgens traditie daarna in uitgebrand/gedoofd kan worden.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tijdloos zei:
Wou nog even zeggen dat ik niet wet hoelang de link geldig is. Als ik jou was zou ik dat downloaden op desktop 🖥️ of laptop of tablet/ telefoon voordat het verdwijnt. Ik doe niks eraan maar in het verleden wel eens gehad dat iemand te laat was en er problemen waren na (te) lang wachten.

En nog een tip visualiseer een zo sterk en herkenbaar 'Anker' dat je makkelijk terug komt. Geen zorgen je komt altijd terug als je gewoon gezond bent maar mocht je Salie hebben kan je je huis eerst reinigen dat kan verschil maken en je huis positiever laten voelen in huis. Vooral handig en slim als je bijvoorbeeld een rouwproces hebt gehad recent of er andere nare dingen of herinneringen zijn.

Is niet nodig je kunt ook Nag Champa wierrook gebruiken wat makkelijker is en goedkoper dan Salie + veer van vogel om rook te verspreiden en een schelp waar het volgens traditie daarna in uitgebrand/gedoofd kan worden.
Klik om te vergroten...
Toevallig! Ik heb het net gedownload maar nog niet gezien. Bedankt!

Ik heb jaren geleden een van de boeken van Robert Monroe gelezen. Een expert op dit gebied. Zijn eerste boek verscheen volgens mij in 1970. De introductie voor velen in het westen met uittredingen. Al is het natuurlijk al veel langer bekend bij vele oude culturen.

Ik ga later vandaag je video en tips op mijn gemak doornemen. Ooit heb ik iemand gekend die tijdens een trip haar lichaam had verlaten in een groep die toen in een cirkel zat.. Helaas heb ik geen enkel contact meer met haar anders zou ik het een en ander nog eens kunnen vragen.

Nogmaals dank en ik wens je nog een fijne zondag!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."