#1
Hele interessante video.
Uiteraard een zeer goede techniek heeft deze auteur onderzocht / geschreven hierover.De schrijver Robert Monroe die praat over zijn boek.
Ik zag net dat zijn methode ook in de download file besproken wordt.
Ik probeer al heel lang uit mijn lichaam te treden maar het is me nooit echt gelukt. Wel een aantal keren het idee gehad dat het bijna was gelukt en dat mijn eigen angst het had verhinderd. Is het dan echt niet zo moeilijk?Doet me beetje denken aan Astrale Projectie. Was in coma erg vreemd. Maar kan het ook nu in meditatie. Met "The Rope Technique" kan je aardig makkelijk je lichaam "verlaten" en na in Astrale Projectie weer terug klimmen via het touw. Zoals de techniek die ik ken je weer terug komt met je bewustzijn in jezelf/ lichaam.
Maar interessante video!
Als je goed kunt mediteren, is het makkelijker. Ik doe het al ruim 15 jaar dagelijks, waardoor je je er vol op kunt concentreren. Ik zou persoonlijk aanraden om dit eerst goed te leren.Ik probeer al heel lang uit mijn lichaam te treden maar het is me nooit echt gelukt. Wel een aantal keren het idee gehad dat het bijna was gelukt en dat mijn eigen angst het had verhinderd. Is het dan echt niet zo moeilijk?
Ik kom er nog op terug. Niet eens de tijd om je hele post op mijn gemak door te nemen. Heel boeiend onderwerp.Als je goed kunt mediteren, is het makkelijker. Ik doe het al ruim 15 jaar dagelijks, waardoor je je er vol op kunt concentreren. Ik zou persoonlijk aanraden om dit eerst goed te leren.
Zie de video link van Mega onderaan dit bericht.
Voor mij werkt meditatie echt heel goed tegen angst en stress.Als ik in meditatie ben, zie ik me eerst voor als een pure energiebubbel die mij veilig om me heen houdt. Het voelt een beetje als een soort mentale bescherming als ik mezelf 'astraal projecteer' of 'mentaal projecteer', maar het is best een lastige oefening. Maar na wat zoekwerk heb ik een manier gevonden die neutraal is qua "magie" in een grimmoire app. Waar veel van dit soort en hele andere dingen in staan. Ik had het nooit gezocht, maar na een OBE (outer body experience) dat ik in mijn coma meemaakte was zo bizar dat ik me daarna er veel meer ging bezig houden.
Het kost bijna je volledige aandacht, wat best moeilijk is. En als je jezelf losmaakt van je lichaam, bijvoorbeeld door een denkbeeldig touw aan je lichaam naar het plafond te hangen en dat onder controle te houden, dan kun je je bewustzijn in hele andere ruimtes begeven.En probeer een object van een blauwe (staat voor positieve energie en verandering in mijn hoofd) zodat je makkelijk weer terug kan navigeren. Het gaat echt het makkelijkste als ik in diep meditatieschijfje zit, dan adem ik vanzelf langzaam en ik kan bijvoorbeeld bosgeluiden of regen in het bos aan hebben staan. Ik doe dat vaak via Google Home.Maar zijn op YouTube ook 7 of 8 uur durende geluidsopnames van tropische bos geluiden (of download er 1 zodat je geen reclame hebt als je geen adblocker hebt voor utube.
Sorry, ik heb echt even geen idee hoe ik dat kan uitleggen.
Veel succes! En als je een vraag hebt over de Rope 🪢 Technique, of een andere manier / methode stel hem gerust!
Veel succes en probeer het niet te graag te willen. Dan wordt het makkelijker je aandacht te verdelen. Tussen de ook wel "schaduwwereld" genoemd door sommige mensen.
edit:
Nogmaals veel succes! Ik vind meditatie echt enorm helpen, denk dat dat ook voor beginners goed is.
Fijne feestdagen en laat maar weten als je deze methode interessant vindt. Je kunt hem ook op Google vinden.
Mentale Projectie is over het algemeen de makkelijkste manier, maar het blijft uitdagend tot je ineens zonder zorgen mentaal fit bent en vervolgens met je hogere bewustzijn een deel van je 'lichaam' mee kunt nemen.
Hoewel het moeilijk is om dit te beschrijven, zijn er hieronder beschreven methodes die voor mij effectief zijn. De Monroe-techniek is ook een methode die ik nu beheers en hopelijk kan toepassen zonder meditatie. Dit zou het mogelijk nog makkelijker kunnen maken.
Peace ✌️ 🕊️
![]()
File on MEGA
mega.nz
Hier heb ik een video gemaakt van een (aantal verschillende) technieken. Gewoon op pauze zetten en zelf screenshots maken.
Je kunt het ook aan AI vragen maar ik ben nog deels oldschool.
Succes!
Wou nog even zeggen dat ik niet wet hoelang de link geldig is. Als ik jou was zou ik dat downloaden op desktop 🖥️ of laptop of tablet/ telefoon voordat het verdwijnt. Ik doe niks eraan maar in het verleden wel eens gehad dat iemand te laat was en er problemen waren na (te) lang wachten.Ik kom er nog op terug. Niet eens de tijd om je hele post op mijn gemak door te nemen. Heel boeiend onderwerp.
Bedankt en ik wens je (en iedereen die dit leest natuurlijk) fijne kerstdagen !
Toevallig! Ik heb het net gedownload maar nog niet gezien. Bedankt!Wou nog even zeggen dat ik niet wet hoelang de link geldig is. Als ik jou was zou ik dat downloaden op desktop 🖥️ of laptop of tablet/ telefoon voordat het verdwijnt. Ik doe niks eraan maar in het verleden wel eens gehad dat iemand te laat was en er problemen waren na (te) lang wachten.
En nog een tip visualiseer een zo sterk en herkenbaar 'Anker' dat je makkelijk terug komt. Geen zorgen je komt altijd terug als je gewoon gezond bent maar mocht je Salie hebben kan je je huis eerst reinigen dat kan verschil maken en je huis positiever laten voelen in huis. Vooral handig en slim als je bijvoorbeeld een rouwproces hebt gehad recent of er andere nare dingen of herinneringen zijn.
Is niet nodig je kunt ook Nag Champa wierrook gebruiken wat makkelijker is en goedkoper dan Salie + veer van vogel om rook te verspreiden en een schelp waar het volgens traditie daarna in uitgebrand/gedoofd kan worden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."