#1
Wie: ik alleen, man 22
Waar: Thuis
14:30
Ik heb voor t eerst in mijn leven net zojuist een microdosis 1p-lsd genomen. Het is tussen de 10 en 15 microgram. Dit heb ik puur gedaan om te kijken wat het voor positieve (en eventueel ook negatieve effecten die bij een microdosis komen kijken). Ik heb hier en daar mij wel een beetje verdiept in microdosing. Zowel dat mensen het met truffels, paddos, 1p-lsd doen maar ook met 4-ho-met. Ik hoop op wat extra energie, blijdschap, creativiteit maar vooral dat muziek net eventjes dat extra laagje aan details krijgt.
Nou heb ik afgelopen 4 weken, maar ook afgelopen dagen mij schuldig gemaakt aan middelen misbruik waaronder ketamine, 3cmc, 2mmc en wiet roken. Ik ga er vanuit dat dit ook wel redelijk wat invloed heeft op hoe mijn hersenen de microdosis gaan verwerken en wat de effecten dus gaan worden in deze "trip". Of dat ik uberhaupt wel effecten ga ervaren aangezien mijn receptoren afgelopen tijd niet echt rust hebben gehad. Helemaal met ADE 7dagen geleden heb ik nog ff flink genoten. Veel ketamine en een gram 2mmc gebruikt. Da's nu een weekje geleden. Dus we gaan t zien. Oja en naast die 2mmc en ketamine op ADE dus ook nog zo'n 20microgram 1p-lsd genomen. Geen idee of hierdoor ik nog enige tolerantie zou ervaren? Mensen die hier meer verstand van hebben hoor ik t graag van
Verder heb ik een uurtje geleden nog een broodje gegeten dus ik heb ook nog wat maaginhoud.
15:00
Ik ben heerlijk rustig op bed aan t genieten van de psytrance. Horizon - Protonica. Lekker nummertje
Naar mijn idee ervaar ik nu al wat. Ik denk dat het placebo is maar goed dat maakt me niet. Als ik t ervaar dan ervaar ik t. Simple as that.
Voor de mensen die mijn laatste tripreport hebben gelezen: 10gram atlantis truffels - geplakt aan de bank, lazen dat er een klotevlieg mij aan t sarren was. Echter is 't weer raak maar nu wil die maar niet uit mijn slaapkamer weg. Raam staat open maar hij vliegt overal heen behalve buiten. Gaat de hele tijd voor mijn beeldscherm vliegen of op mijn benen zitten wat vreselijk kriebelt. Echter heb ik gewoon geen zin om een halfuur op jacht te gaan met het elektrische racket.
15:07
Update: onder t genot van: coolio (darwish remix) - astrix zie ik de vlieg (oftewel wetenschappelijk genoemd; musta domestica) het raam uitvliegen. Ik wens hem veel succes in de toekomst. Tot nooit meer ziens!
15:19
Besloten om het voorgedraaide jointje wat ik al zo'n 2 weken in mijn lade heb liggen, buiten te gaan roken. Ik gok dat ik niet een hele ga roken maar een halve en de rest gewoon weggooi. Ik merk dat ik eigenlijk altijd als ik een hele rook de eerste 15-20 minuten ga trillen en wat minimale spasmes krijg vooral vaag in de benen, hartkloppingen krijg en gewoon een naar gevoel. Daarna ben ik gewoon lekker stoned en het gevoel wat je hoort te hebben. Ik draai ze vaak te sterk en doe te veel tabak erbij. Dit is een voorgedraaide van een coffeeshop waar ik deze voorgedraaide wel is vaker haal. Deze zijn eigenlijk altijd wel goed als ik ze helemaal rook, maar aangezien ik toch een beetje voorzichtig wil zijn vanwege de lsd, denk ik dat ik hem na een halve ongeveer weggooi.
15:49
Weer lekker binnen in een warm huis. Overgeswitched naar de reggae. King stanley staat op. Veel goeie herinneringen heb ik aan deze ongelofelijk goeie artiest. Het doet me denken aan mij grootste liefde: ReggaeSoundsystem. Ik ben al sinds mijn 15e enorm geïnspireerd door Reggae en Reggaesoundsystem. Mijn allereerste ervaring met het "concept" ReggaeSoundsystem weet ik nog als de dag van gisteren. Het was op het festival reggae geel. Dit was mijn eerste festival ooit waar ik was. Gezellig samen met mijn neef, 2 ooms en een gezamenlijke vriend van m'n 2 ooms. Er is er daar een area genaamd: "The 18-inch corner". Een verhoging van ik gok 2-3 meter vergeleken met de rest van het grote terrein. Vol met bomen (zie zo de foto's hieronder dit stukje). Hierin staan dan in een grote driehoek op elke punt (ik gok 50 meter alle 3 van elkaar af) een stack; een muur van speakers. Da's ook het mooie aan soundsystem. Je beslist zelf hoe je speakers eruit gaan zien (dus welke kleur, maar ook het soort hout en hoe de vorm is van de houten kasten die je gebruikt, welke luidsprekers (ofwel drivers genoemd) je in die houten kasten (speakercabinets genoemd) gaat hangen. Hierdoor klinkt dezelfde Lp op 2 verschillende reggaesoundsystems totaal verschillend. Allebei dezelfde track, een andere sound. Prachtig in mijn ogen. Tot dat moment van het betreden van deze area had ik alleen nog maar verhalen gehoord van mn neef en 2 ooms hoe geweldig t wel niet was. De bas, de sfeer, de muziek. Ik betreed de zogezegde 3 hoek en ik werd instant geprikkeld door een bass die ik in mijn leven nog nooit had gevoeld. Het kwam van het reggaesoundsystem "Kingshiloh Soundsystem". (Zie foto hieronder. De dj van het systeem staat tussen 2 van die stacks in. 1 stack is al genoeg om vele honderden mensen te voorzien van meer dan genoeg power en volume. Laat staan 3. Dit soundsystem is by far misschien wel de hardste bassen die ik ooit heb ervaren op elk feest dat ik ooit geweest ben. Prachtig spul!) Ik was er stil van dat dat allemaal maar kon. Vanaf dat moment was het zaadje geplant om uiteindelijk zelf er eentje te gaan bouwen. En ik kan wel met de volle overtuiging zeggen dat dat meer dan gelukt is. Verder is reggae de verbindende factor binnen een aantal familieden. We verschillen allemaal best wel met onze kijk op de wereld en hoe wij dingen zouden willen zien. Echter is die liefde van reggae nooit stuk te krijgen bij ons door niemand.



16:26
Ik zou niet weten of het door de 1p-lsd, de wiet of de combinatie komt, maar muziek klinkt daadwerkelijk een stuk beter. Gedetailleerder, vloeiender, levendiger, meer emotie. De baslijn komt meer op de voorgrond te staan. Ik kan helemaal wegdromen in een nummer. Onbeschrijfelijk dat een bepaald molecuul in de microgrammen zoveel effect kan hebben op ons lichaam en onze geest. Als Albert Hofmann het niet perongeluk in zijn systeem had gekregen, dan was de hippie-era ook totaal verschillend geweest denk ik. Grappig hoe 1 keuze, 1 moment of 1 ontdekking, zoveel invloed heeft op de toekomst.
16:38
We zitten er heerlijk in. Vader en zijn vriendin zijn niet thuis dus de muziek kan flink geblazen worden. Op de diepe baslijnen en de lekkere kicks van het nummer first degree - king stanley sta ik in mijn kamer te dansen alsof ik energie voor 10 heb. Het is geweldig om te zien dat slecht +/- 12.5microgram zo'n effect kunnen hebben. Dat tikje extra euforie en energie, de muziek die mooier gaat klinken, is interessant.

Tegelijkertijd moet ik ook denken aan een moment wat net gebeurde waarbij ik best wel in korte tijd heel diep ging nadenken en het even de wat negatievere duisterdere kant op ging. Ik stond in de badkamer en keek in de spiegel. Ik ging is goed naar mijn gezicht kijken en zag dat ik gewoon slecht eruit zie. De eerste keer in eigenlijk lange tijd weer dat ik goed kijk hoe ik nou overkom op anderen. Acné die weer heviger opspeelt, ik zie wat witjes, ik zie dr wat moe uit. Allemaal niet wenselijk en wat ook een deel voorkomen kan worden door gezond eten, sport en genoeg goeie slaap. Ik sport sinds 4 weken niet meer vanwege een nare peesontsteking in mijn elleboog. Ik zou zo graag weer naar de gym willen want ik zat er lekker in. Was fit, erg positief over mijn lichaam, en ik was gewoon in t algemeen een stuk vrolijker. Nu let ik gewoon minder goed op mijn eten en dat zie ik langzaam wel mijn lichaam veranderen. Zonde maar goed. Ik hoop dat ik snel weer de gym in kan. Even een gedachte die toch wel erg diep ging maar dat hoort er ook bij. Nadenken en er hopelijk op de lange termijn beter uitkomen.
17:06
Ik kom boven want was fftjes beneden gaan zitten. Echter stond de muziek nog aan in m'n slaapkamer. De playlist was ondertussen afgelopen maar dan komt er altijd nieuwe "onbekende" muziek. Dan is t altijd leuk als je een nieuw nummer ontdekt die je goed vindt. Zo ook nu. Robber man - Barington Levy staat op. Ik stond net oprecht gewoon een seconde of 20 in de deuropening stil. Zo mooi, zo warm. Ik bewonderde de muziek die ik hoorde met mijn ogen dicht. Wanneer 1 zintuig wegvalt worden de andere sterker. Daarom ben ik er ook flink zeker van dat mensen die blind zijn, niet iedereen maar sommige, een soort superkracht van extreem goed horen bezitten. Dat gehoor staat zo enorm op scherp dat ze t voortdurend zitten trainen. Maargoed ik merk alweer dat ik flink af loop te dwalen. Gedachtes kunnen echt wel diep gaan heb ik gemerkt.
17:14
Ik moet nog ff terugdenken aan een moment van net. Ik heb niks van visuals of iets, echter toen ik net op de wc zat staarde ik heel erg naar de grijze onregelmatige tegeltjes op de muur (als je er met je hand overgaat dan voelen ze niet helemaal glad aan). Ik zag hier tot mijn verbazing de welbekende visuals in die ik altijd op deze tegeltjes heb wanneer ik aan het trippen ben. Een soort hele kleine 6 en 8hoekige sterretjes met paarse puntjes erop.
17:30
Ik bedacht me net dat ik al mijn oma alweer redelijk wat dagen niet heb gezien. Ze woont op een steenworp afstand dus ff lekker een stukje wandelen buiten naar mijn oma toe. Kleine moeite. Vindt zij ook fijn als ik weer even geweest ben. Ze is 86 maar echt vreselijk helder nog. Lichamelijk helaas hier en daar wel wat kwaaltjes maar ik mag best van geluk spreken dat ze nog zo goed op deze leeftijd is. Ondanks dat ze erg van de oude stempel is, heb ik altijd een erg goeie band met haar gehad. Terwijl ik buiten loop merk ik dat ik meer let, op hoe mooi en rustig de buurt eigenlijk is waar ik woon. Ik waardeer 't meer.
20:33
Ben weer boven in mijn slaapkamer en gelijk de jbl box aangeknalt. De muziek is weer een reggaeplaylist geworden. Helaas nu pas weer tijd om wat te schrijven aangezien ik nu pas weer de tijd ervoor heb. Ben bij mn oma geweest, daarna was mn broer en een vriendin van m'n vaders vriendin er dus hebben we met z'n 5en gezellig lopen praten. Daarna gegeten, en nog een tijd na het eten gepraat. Nu net weer 1 minuut boven. Ik ben de gehele 3 uur enorm chill en relaxed geweest. De reggae klinkt nog steeds super lekker en gedetailleerd. One drop - The wailers staat op. Mooie vrolijke plaat. Ik blijf me verbazen dat zo'n kleine dosis zoveel positieve effecten geeft zonder helemaal van de kaart te zijn en je instaat bent de dagelijkse bezigheden gewoon uit te kunnen voeren.
20:53
Ik denk dat ik hem hierbij ook afsluit aangezien ik redelijk ver in de afterglow zou zitten volgens chatGPT. Ik verwacht ook niet echt meer iets waardevols op papier te kunnen zetten. Ik moet zeggen dat ik echt positief over vandaag ben. Allereerst heb ik bereikt wat mijn nummer 1 reden was dat ik dit wilde uitproberen. Ik wilde muziek net even wat "enhancen". Ik durf wel te zeggen dat ik duidelijk verschil merkte.
Verder voelde ik me heerlijk relaxed de hele dag en tegelijkertijd had ik in t begin ook wel best wat energie. Daarna was dat wel klaar na een uur of 2 maar de relaxedheid is er nog steeds eigenlijk wel. Iets minder als de eerste paar uur maar nog steeds zeker niet onaangenaam.
21:45
Ik dacht waarom ook niet ik ga hem gewoon gelijk posten. Kleine update: De muziek is nog steeds mooi en ben nog steeds erg relaxed.
Conclusie: zeer geslaagd experiment, en zeker voor herhaling vatbaar.
Waar: Thuis
14:30
Ik heb voor t eerst in mijn leven net zojuist een microdosis 1p-lsd genomen. Het is tussen de 10 en 15 microgram. Dit heb ik puur gedaan om te kijken wat het voor positieve (en eventueel ook negatieve effecten die bij een microdosis komen kijken). Ik heb hier en daar mij wel een beetje verdiept in microdosing. Zowel dat mensen het met truffels, paddos, 1p-lsd doen maar ook met 4-ho-met. Ik hoop op wat extra energie, blijdschap, creativiteit maar vooral dat muziek net eventjes dat extra laagje aan details krijgt.
Nou heb ik afgelopen 4 weken, maar ook afgelopen dagen mij schuldig gemaakt aan middelen misbruik waaronder ketamine, 3cmc, 2mmc en wiet roken. Ik ga er vanuit dat dit ook wel redelijk wat invloed heeft op hoe mijn hersenen de microdosis gaan verwerken en wat de effecten dus gaan worden in deze "trip". Of dat ik uberhaupt wel effecten ga ervaren aangezien mijn receptoren afgelopen tijd niet echt rust hebben gehad. Helemaal met ADE 7dagen geleden heb ik nog ff flink genoten. Veel ketamine en een gram 2mmc gebruikt. Da's nu een weekje geleden. Dus we gaan t zien. Oja en naast die 2mmc en ketamine op ADE dus ook nog zo'n 20microgram 1p-lsd genomen. Geen idee of hierdoor ik nog enige tolerantie zou ervaren? Mensen die hier meer verstand van hebben hoor ik t graag van
Verder heb ik een uurtje geleden nog een broodje gegeten dus ik heb ook nog wat maaginhoud.
15:00
Ik ben heerlijk rustig op bed aan t genieten van de psytrance. Horizon - Protonica. Lekker nummertje
Naar mijn idee ervaar ik nu al wat. Ik denk dat het placebo is maar goed dat maakt me niet. Als ik t ervaar dan ervaar ik t. Simple as that.
Voor de mensen die mijn laatste tripreport hebben gelezen: 10gram atlantis truffels - geplakt aan de bank, lazen dat er een klotevlieg mij aan t sarren was. Echter is 't weer raak maar nu wil die maar niet uit mijn slaapkamer weg. Raam staat open maar hij vliegt overal heen behalve buiten. Gaat de hele tijd voor mijn beeldscherm vliegen of op mijn benen zitten wat vreselijk kriebelt. Echter heb ik gewoon geen zin om een halfuur op jacht te gaan met het elektrische racket.
15:07
Update: onder t genot van: coolio (darwish remix) - astrix zie ik de vlieg (oftewel wetenschappelijk genoemd; musta domestica) het raam uitvliegen. Ik wens hem veel succes in de toekomst. Tot nooit meer ziens!
15:19
Besloten om het voorgedraaide jointje wat ik al zo'n 2 weken in mijn lade heb liggen, buiten te gaan roken. Ik gok dat ik niet een hele ga roken maar een halve en de rest gewoon weggooi. Ik merk dat ik eigenlijk altijd als ik een hele rook de eerste 15-20 minuten ga trillen en wat minimale spasmes krijg vooral vaag in de benen, hartkloppingen krijg en gewoon een naar gevoel. Daarna ben ik gewoon lekker stoned en het gevoel wat je hoort te hebben. Ik draai ze vaak te sterk en doe te veel tabak erbij. Dit is een voorgedraaide van een coffeeshop waar ik deze voorgedraaide wel is vaker haal. Deze zijn eigenlijk altijd wel goed als ik ze helemaal rook, maar aangezien ik toch een beetje voorzichtig wil zijn vanwege de lsd, denk ik dat ik hem na een halve ongeveer weggooi.
15:49
Weer lekker binnen in een warm huis. Overgeswitched naar de reggae. King stanley staat op. Veel goeie herinneringen heb ik aan deze ongelofelijk goeie artiest. Het doet me denken aan mij grootste liefde: ReggaeSoundsystem. Ik ben al sinds mijn 15e enorm geïnspireerd door Reggae en Reggaesoundsystem. Mijn allereerste ervaring met het "concept" ReggaeSoundsystem weet ik nog als de dag van gisteren. Het was op het festival reggae geel. Dit was mijn eerste festival ooit waar ik was. Gezellig samen met mijn neef, 2 ooms en een gezamenlijke vriend van m'n 2 ooms. Er is er daar een area genaamd: "The 18-inch corner". Een verhoging van ik gok 2-3 meter vergeleken met de rest van het grote terrein. Vol met bomen (zie zo de foto's hieronder dit stukje). Hierin staan dan in een grote driehoek op elke punt (ik gok 50 meter alle 3 van elkaar af) een stack; een muur van speakers. Da's ook het mooie aan soundsystem. Je beslist zelf hoe je speakers eruit gaan zien (dus welke kleur, maar ook het soort hout en hoe de vorm is van de houten kasten die je gebruikt, welke luidsprekers (ofwel drivers genoemd) je in die houten kasten (speakercabinets genoemd) gaat hangen. Hierdoor klinkt dezelfde Lp op 2 verschillende reggaesoundsystems totaal verschillend. Allebei dezelfde track, een andere sound. Prachtig in mijn ogen. Tot dat moment van het betreden van deze area had ik alleen nog maar verhalen gehoord van mn neef en 2 ooms hoe geweldig t wel niet was. De bas, de sfeer, de muziek. Ik betreed de zogezegde 3 hoek en ik werd instant geprikkeld door een bass die ik in mijn leven nog nooit had gevoeld. Het kwam van het reggaesoundsystem "Kingshiloh Soundsystem". (Zie foto hieronder. De dj van het systeem staat tussen 2 van die stacks in. 1 stack is al genoeg om vele honderden mensen te voorzien van meer dan genoeg power en volume. Laat staan 3. Dit soundsystem is by far misschien wel de hardste bassen die ik ooit heb ervaren op elk feest dat ik ooit geweest ben. Prachtig spul!) Ik was er stil van dat dat allemaal maar kon. Vanaf dat moment was het zaadje geplant om uiteindelijk zelf er eentje te gaan bouwen. En ik kan wel met de volle overtuiging zeggen dat dat meer dan gelukt is. Verder is reggae de verbindende factor binnen een aantal familieden. We verschillen allemaal best wel met onze kijk op de wereld en hoe wij dingen zouden willen zien. Echter is die liefde van reggae nooit stuk te krijgen bij ons door niemand.



16:26
Ik zou niet weten of het door de 1p-lsd, de wiet of de combinatie komt, maar muziek klinkt daadwerkelijk een stuk beter. Gedetailleerder, vloeiender, levendiger, meer emotie. De baslijn komt meer op de voorgrond te staan. Ik kan helemaal wegdromen in een nummer. Onbeschrijfelijk dat een bepaald molecuul in de microgrammen zoveel effect kan hebben op ons lichaam en onze geest. Als Albert Hofmann het niet perongeluk in zijn systeem had gekregen, dan was de hippie-era ook totaal verschillend geweest denk ik. Grappig hoe 1 keuze, 1 moment of 1 ontdekking, zoveel invloed heeft op de toekomst.
16:38
We zitten er heerlijk in. Vader en zijn vriendin zijn niet thuis dus de muziek kan flink geblazen worden. Op de diepe baslijnen en de lekkere kicks van het nummer first degree - king stanley sta ik in mijn kamer te dansen alsof ik energie voor 10 heb. Het is geweldig om te zien dat slecht +/- 12.5microgram zo'n effect kunnen hebben. Dat tikje extra euforie en energie, de muziek die mooier gaat klinken, is interessant.

Tegelijkertijd moet ik ook denken aan een moment wat net gebeurde waarbij ik best wel in korte tijd heel diep ging nadenken en het even de wat negatievere duisterdere kant op ging. Ik stond in de badkamer en keek in de spiegel. Ik ging is goed naar mijn gezicht kijken en zag dat ik gewoon slecht eruit zie. De eerste keer in eigenlijk lange tijd weer dat ik goed kijk hoe ik nou overkom op anderen. Acné die weer heviger opspeelt, ik zie wat witjes, ik zie dr wat moe uit. Allemaal niet wenselijk en wat ook een deel voorkomen kan worden door gezond eten, sport en genoeg goeie slaap. Ik sport sinds 4 weken niet meer vanwege een nare peesontsteking in mijn elleboog. Ik zou zo graag weer naar de gym willen want ik zat er lekker in. Was fit, erg positief over mijn lichaam, en ik was gewoon in t algemeen een stuk vrolijker. Nu let ik gewoon minder goed op mijn eten en dat zie ik langzaam wel mijn lichaam veranderen. Zonde maar goed. Ik hoop dat ik snel weer de gym in kan. Even een gedachte die toch wel erg diep ging maar dat hoort er ook bij. Nadenken en er hopelijk op de lange termijn beter uitkomen.
17:06
Ik kom boven want was fftjes beneden gaan zitten. Echter stond de muziek nog aan in m'n slaapkamer. De playlist was ondertussen afgelopen maar dan komt er altijd nieuwe "onbekende" muziek. Dan is t altijd leuk als je een nieuw nummer ontdekt die je goed vindt. Zo ook nu. Robber man - Barington Levy staat op. Ik stond net oprecht gewoon een seconde of 20 in de deuropening stil. Zo mooi, zo warm. Ik bewonderde de muziek die ik hoorde met mijn ogen dicht. Wanneer 1 zintuig wegvalt worden de andere sterker. Daarom ben ik er ook flink zeker van dat mensen die blind zijn, niet iedereen maar sommige, een soort superkracht van extreem goed horen bezitten. Dat gehoor staat zo enorm op scherp dat ze t voortdurend zitten trainen. Maargoed ik merk alweer dat ik flink af loop te dwalen. Gedachtes kunnen echt wel diep gaan heb ik gemerkt.
17:14
Ik moet nog ff terugdenken aan een moment van net. Ik heb niks van visuals of iets, echter toen ik net op de wc zat staarde ik heel erg naar de grijze onregelmatige tegeltjes op de muur (als je er met je hand overgaat dan voelen ze niet helemaal glad aan). Ik zag hier tot mijn verbazing de welbekende visuals in die ik altijd op deze tegeltjes heb wanneer ik aan het trippen ben. Een soort hele kleine 6 en 8hoekige sterretjes met paarse puntjes erop.
17:30
Ik bedacht me net dat ik al mijn oma alweer redelijk wat dagen niet heb gezien. Ze woont op een steenworp afstand dus ff lekker een stukje wandelen buiten naar mijn oma toe. Kleine moeite. Vindt zij ook fijn als ik weer even geweest ben. Ze is 86 maar echt vreselijk helder nog. Lichamelijk helaas hier en daar wel wat kwaaltjes maar ik mag best van geluk spreken dat ze nog zo goed op deze leeftijd is. Ondanks dat ze erg van de oude stempel is, heb ik altijd een erg goeie band met haar gehad. Terwijl ik buiten loop merk ik dat ik meer let, op hoe mooi en rustig de buurt eigenlijk is waar ik woon. Ik waardeer 't meer.
20:33
Ben weer boven in mijn slaapkamer en gelijk de jbl box aangeknalt. De muziek is weer een reggaeplaylist geworden. Helaas nu pas weer tijd om wat te schrijven aangezien ik nu pas weer de tijd ervoor heb. Ben bij mn oma geweest, daarna was mn broer en een vriendin van m'n vaders vriendin er dus hebben we met z'n 5en gezellig lopen praten. Daarna gegeten, en nog een tijd na het eten gepraat. Nu net weer 1 minuut boven. Ik ben de gehele 3 uur enorm chill en relaxed geweest. De reggae klinkt nog steeds super lekker en gedetailleerd. One drop - The wailers staat op. Mooie vrolijke plaat. Ik blijf me verbazen dat zo'n kleine dosis zoveel positieve effecten geeft zonder helemaal van de kaart te zijn en je instaat bent de dagelijkse bezigheden gewoon uit te kunnen voeren.
20:53
Ik denk dat ik hem hierbij ook afsluit aangezien ik redelijk ver in de afterglow zou zitten volgens chatGPT. Ik verwacht ook niet echt meer iets waardevols op papier te kunnen zetten. Ik moet zeggen dat ik echt positief over vandaag ben. Allereerst heb ik bereikt wat mijn nummer 1 reden was dat ik dit wilde uitproberen. Ik wilde muziek net even wat "enhancen". Ik durf wel te zeggen dat ik duidelijk verschil merkte.
Verder voelde ik me heerlijk relaxed de hele dag en tegelijkertijd had ik in t begin ook wel best wat energie. Daarna was dat wel klaar na een uur of 2 maar de relaxedheid is er nog steeds eigenlijk wel. Iets minder als de eerste paar uur maar nog steeds zeker niet onaangenaam.
21:45
Ik dacht waarom ook niet ik ga hem gewoon gelijk posten. Kleine update: De muziek is nog steeds mooi en ben nog steeds erg relaxed.
Conclusie: zeer geslaagd experiment, en zeker voor herhaling vatbaar.