Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums(1p)lsd onder de tong versus op de tong versus doorslikken

(1p)lsd onder de tong versus op de tong versus doorslikken

1 antwoorden
419 weergaven
18-5-2026
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb tijdens mijn laatste 1p-lsd ervaring met 100microgram blotters ervaren dat ik 2.5 blotters eigenlijk niet onder de tong kan houden. Nu had ik ze dan maar op de tong gelegd maar mijn idee was dat het dan minder snel werd opgenomen en je dus een zwakkere trip kreeg. Is dit waar of is op je tong net zo goed werkend?

Het makkelijkste is natuurlijk doorslikken. Kan dit met blotters ook of alleen met pallets? Moet je wat meer microgram doorslikken om hetzelfde effect te krijgen met op of onder de tong? Ik werd er zelf niet echt wijzer uit.

Ik hoor het graag.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
ReggaeBlaster zei:
Ik heb tijdens mijn laatste 1p-lsd ervaring met 100microgram blotters ervaren dat ik 2.5 blotters eigenlijk niet onder de tong kan houden. Nu had ik ze dan maar op de tong gelegd maar mijn idee was dat het dan minder snel werd opgenomen en je dus een zwakkere trip kreeg. Is dit waar of is op je tong net zo goed werkend?
Klik om te vergroten...
In mijn ervaring maakt dit niet noemenswaardig uit. Dit zal hetzelfde effect geven in mijn beleving...

ReggaeBlaster zei:
Het makkelijkste is natuurlijk doorslikken. Kan dit met blotters ook of alleen met pallets? Moet je wat meer microgram doorslikken om hetzelfde effect te krijgen met op of onder de tong? Ik werd er zelf niet echt wijzer uit.
Klik om te vergroten...
Ikzelf hou het gewoon een kwartiertje ofzo in me mond... boven, onder, zijkant wang, maakt allemaal geen hol uit jo.... na die kwartier dat minime velletje papier lekker doorslikken... Maar zou het wel eerst even een kwartiertje in je mond houden voordat je het doorslikt.

Heb tevens dit topic even verplaats naar de juiste plek. Fijne avond/nacht.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."