Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste pot

Beste pot

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toen ik vroeger een plant kweekte heb ik zulke grote pot bijna helemaal ingegraven in de tuin en gaatjes gemaakt in de bodem, zodat de wortels nog kunnen doorgroeien in de volle grond door de pot heen, mijn plant is op z´n zachts gezegd een megaplant geworden en veel opbrengst gehad, was wel geen autoflower
B
BroodzakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoii, Ik wilde deze zomer weer eens een plantje in de grond gaan zetten na lange tijd.
Maar nu was mijn vraag ik heb 2 verschillende potten maar welke is de beste om meer opbrengst eraf te halen? Hieronder een foto die linkse is 50L en de rechter weet ik zo niet.
20230529_182802.jpg
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die rechter lijkt meer op een vuilnisbak dan plantenpot. Maar goed, beide zijn meer dan groot genoeg, 15-20L heb je al ruim voldoende aan. Ik zou misschien twee autoflowers in die linker zetten.
B
BroodzakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geneesmiddel zei:
Die rechter lijkt meer op een vuilnisbak dan plantenpot. Maar goed, beide zijn meer dan groot genoeg, 15-20L heb je al ruim voldoende aan. Ik zou misschien twee autoflowers in die linker zetten.
Klik om te vergroten...
Ja vlgm is het een bak geweest waar hondenvoer in zat hahaha.
Ja dacht ik zet daar gewoon een normaal plantje in een van die 2 maar ik heb geen idee waar die het grootste in word heb de ruimt dus maakt niet heel veel uit.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ook op een plaats zetten waar hij zoveel en zolang mogelijk zon pakt
B
BroodzakLid
01-01-2024, 00:00
#6
mandragora zei:
Toen ik vroeger een plant kweekte heb ik zulke grote pot bijna helemaal ingegraven in de tuin en gaatjes gemaakt in de bodem, zodat de wortels nog kunnen doorgroeien in de volle grond door de pot heen, mijn plant is op z´n zachts gezegd een megaplant geworden en veel opbrengst gehad, was wel geen autoflower
Klik om te vergroten...
Dus dan liever de rechtste pot dan de linkse als ik het goed begrijp of?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Broodzak zei:
Dus dan liever de rechtste pot dan de linkse als ik het goed begrijp of?
Klik om te vergroten...
De mijne was zoiets als de linkse een metserskuip

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."