Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn creativiteit komt naar boven!

Mijn creativiteit komt naar boven!

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag damens en https://decrypt.co/236448/bitcoin-dips-german-government-sells-325-million-btcheren,

zoals jullie weten ben ik een fanatieke wiet liefhebber, en draai ik soms 'n normaal elletje.

Nu dacht ik, ik ga is proberen te vouwen, beetje nat en afscheuren, wiet alvast gemixt met 'n kwart sigaret. Ik heb mn wiet op 0.87 gewogen voor deze toeter😂.
IMG_20241105_120112.jpg

Ik heb mijn vloeitje nu zo geplakt, en in plaats van dat ik bij het extra stukje 'n heel vloeitje overhou, heb ik net zo schuin afgescheurd, maar zodat ik de plakrand wel behoudt voor stevigheid.

17308049404451337270577934406867.jpg
Zo komt het ongeveer eruit te zien voor het draaien. Nu komt de kunst om de bovenkant (rechts dus in dit geval) goed nat te likken, en te zorgen dat 'ie goed plakt.

Als je even goed je best doet dan komt het zo eruit te zien:

Vanaf nu is het aansteken en genieten...


Fijne middag nog.
1730805739157713473676518938468.jpg
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Extra grote (rol)vloei is overgewaardeerd. Mooi staaltje creativiteit!
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#3
Zelf scheur ik het aangeplakte vloeitje altijd af ter hoogte van de plakrand van het horizontale vloeitje. 45 graden hoek afscheuren. Is denk ik iets eenvoudiger😁

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."