Ik was het bestaan van deze voor een tijdje vergeten... 😅
#2
Als je growkit uitgemolken is, weggooien?
Of vermengen met welk substraat, goedkoop of gratis, koffiegruis? Dan eerder droog en warm en weinig lucht mycelium laten groeien? Eenmaal goed gegroeid, cold shock en water vullen en afgieten?
Ik heb het geprobeerd met koffiegruis. Misschien was de kit te nat of niet genoeg verlucht. Langzaam kreeg ik weer meer mycelium maar ook schimmels en groei stagneerde.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.