#1
Hallo iedereen. Ik gebruik al ruim een jaar dagelijks wietdruppels vanwege burnout-klachten en chronische pijn door artrose. Ik ben al maanden misselijk en zoek nu met een MLD-arts naar de oorzaak. Gisteren kreeg ik met een reguliere dosis druppels ineens een bad trip gevoel. Was 3 uur niet aan te spreken en viel weg, bleef ook maar braken. Ik voel me nu nog steeds vertiefd. Ik vrees dat ik het CHS te pakken heb en dus nooit meer wiet kan gebruiken. Dit voelt heftiger dan gewoon een bad trip. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Volgens mij is alcohol ook niet meer mogelijk en zelfs erg gevaarlijk als je CHS hebt.