Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB bijnemen

GHB bijnemen

3 antwoorden
439 weergaven
18-5-2026
B
BlueFoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
414 is niet sterk? Wat ben jij al zoal tegengekomen dan?
En klopt het dat 2000 een beetje de gevarenzone is? Wij willen namelijk niet out gaan, of vervelend worden. Maar 't mag wel geil zijn uiteraard!
B
BlueFoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wij gebruiken na een kwartje XTC vaak nog GHB voor de roes en de opwinding. Onze Ghb is door de iriszorg gemeten op 414.
Nu weet ik dat dat je een beetje uit de buurt van de 2000 moet blijven, dus meestal nemen we niet meer dan 3 ml per ronde.
Maar na 2 uurtjes voel ik niet zo veel meer, en wil ik door voor de volgende ronde.
De boodschap is vaak 'nooit meer bijnemen dan de eerste keer'. Maar na een half uur is de helft al verdwenen uit je bloed. Dus na 2 uur nog meer denk ik.

Moet je echt steeds minder nemen? of zit ik met deze dosis aan de veilige kant en kan ik gewoon steeds 3 bijnemen?
Of is het beter om 3 / 2,5 / 2 / 1,5 enz.. te doen.

En nog een vraag: zorgt meer G voor een langere roes, of een diepere roes?
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Naar mijn ervaring kan je na 2 uur gewoon 3ml bijnemen. Of als je safe wilt zitten neem je ietsje minder.

Het ding is, je kan beter gewoon gelijk genoeg nemen dan te weinig. Want tussendoor bijnemen is veel gevaarlijker.

414 is niet sterk namelijk. Komt vast goed.

Meer g duurt niet perse langer, maar je gaat vooral harder.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
BlueFox zei:
414 is niet sterk? Wat ben jij al zoal tegengekomen dan?
En klopt het dat 2000 een beetje de gevarenzone is? Wij willen namelijk niet out gaan, of vervelend worden. Maar 't mag wel geil zijn uiteraard!
Klik om te vergroten...

Ben in de war. 414 is trouwens best oke.

Je kan best neigen naar de 2000, maar ga er niet boven. Ik ging t beste op 4 a 4.5ml. Maar ben een man van 1.93 en 90 toen der tijd.

Beste is, beginnen met 3ml en dan na 2 uur nog een keer 3ml. Je gaat niet zomaar out, out ga je vooral als je te snel bijneemt. (Korter dan 2 uur) of plots 5ml terwijl je dat niet gewend bent. Als je 3 aan kan ga je niet ineens out van 3.5ml.

Je hoeft niet minder te nemen dan de vorige dosis. Het word namelijk steeds geiler hoe langer je eraan zit. Je wilt de high constant houden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."