Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey hey, Ik zit eik ook met een vraagie! Ik heb al 1,5 jaar lang coke gebruikt. t begon met een x uitproberen en daarna werdt t steeds meer doordat je met een goep gezellig bij elkaar kwam. Mn toendertijd nog mn vriend gebruikte ook. Maar naar een tijd wou ik er mee stoppen. Ik vond het wel mooi geweest en zag hoe hij aan t veranderen was. Maar t lukte me niet om te stoppen iedereen om me hene gebruikte nog en ik kon de verleiding nooit weerstaan. Uiteindelijk ben ik met mezelf in de knoop geraakt en heb t toen mede daardoor ook uit gemaakt met toen nog mn vriend. Ook de groep zag ik niet meer maar had 1 beste vriendin die ik al mn hele leefde kende die ook aan de drugs zit. Ik trok toen ook extreem meer met haar op elk weekend zat ik bij haar enz. En tog ging ik doormet het gebruiken. Ik wist toen zeker dat ik verslaafd was. Nu ik ook met haar t contact redelijk heb verminderd en zij gestopt is met drugs gebruiken is het met mij ook wel iets beter geworden. Maar de laatste tijd heb ik weer trug vallen om te gebruiken. Ik denk er dan heel erg aan en begin te zweten. Ik hou t meestal 1 a 2 maanden vol en dan ga ik toch de mist in. Ik gebruik dan in 1x zo veel dat ik er voorlopig geen zin meer in heb. Als ik die zweetbuien en hartkloppingen niet had als ik er zin in begon te krijgen was het ook beter vol te houden. Nu had ik al 4 weken niets gebruikt en had hier thuis nog een beetje liggen en ben helaas..... tog weer begonnen met een klein puntje te nemen. Hoe kom ik hier van af!!!??!! Ik gebruik omdat ik het lekker vind het gevoel. Ik gebruik t liefs als ik alleen ben. Lekker ff rijden in mn auto en soms vrienden bellen. en roken whoow dat vin ik t lekkerste dan haha. majah ... hoe kom ik uit deze situatie en hoe kan ik me zelf beheersen??? laat t me gauw weten of als jij zelf ook in het zelfde situatiepaket zit ...laat ff wete xxx"