Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hee ik vraag me ook af of deze winkel nog open is tegenwoordig. ik ken de openingstijden van 3 jaar geleden, maar sinds ik ben gaan kijken heb ik alleen nog maar dichte rolluiken gezien. weet iemand hier meer van? Met vriendelijke groet"
"Beste DF'ers, Ik ben nog jong op het gebied van xtc en een bekende van me heeft mij een dubbele aangeboden, is dit gewoon een pil die 2x zo sterk is? ik doe dit voor de eerste keer, is het dan verstandig om gelijk een dubbele te nemen, of kan simpelweg doormidden breken ook de oplossing zijn? bij de zoekopdracht leek het heel normaal om dubbele pillen te nemen. ik heb er alleen nog niet van gehoord. Mvg"