Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zo herkenbaar, dat gevoel bij ketamine. Als ik ketamine gebruik snap ik hoe de wereld in elkaar steekt. tijdens zo`n trip is het me allemaal zo helder en neem ik me voor om het haarfijn uit te leggen als ik weer down to earth ben. Maar op de 1 of andere manier gaat dat me steeds niet lukken, en mijn idee is denk dat ik bepaalde dingen heb gezien die ik nog niet "mag "zien, waardoor mijn harde schijf zogenaamd gewist is zodat ik het niet meer kan verwoorden. Voelen jullie dat ook zo ?"