Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik heb een vraagje over truffels. Had laatst 15g Golden Teacher gegeten bij een vriend thuis en langzamerhand zakte ik weg in een soort blackout. Het probleem was dat ik geen gevoel in mijn blaas meer had. Ik vroeg of ik in mijn broek had geplast en op dat moment voelde het nat, maar toen een vriend zei; natuurlijk niet! was de plas opeens verdwenen. De volgende 4 uur werden gespendeerd aan het lachen en mij proberen over te halen om te gaan douchen (ik dacht dat het een samenzwering was om uiteindelijk alle problemen op te lossen en dat alles wat ik deed niks uitmaakte). Heeft iemand hier eerder last van gehad en heeft hier misschien informatie over? Ik wil zeker nog vaker truffels doen maar ik ben bang dat ik (weer) misselijk wordt en het gevoel over mijn blaas kwijt raak! enig idee hoe dit zou kunnen? Alvast bedankt"
"Het was niet mijn eerste keer, de keren ervoor had ik dit probleem niet. Maar het probleem was dat ik namelijk ECHT in mijn broek had geplast! Misschien was ik hier een beetje onduidelijk over. Ik heb geen zin om de volgende keer hetzelfde probleem te hebben! ik kan het me totaal niet herinneren wanneer ik het had gedaan en ik heb het ook helemaal niet gevoeld. Erg naar."
"Ja maar ik had dus écht in mijn broek geplast! Ik wil binnenkort een (of een paar) trip reportjes schrijven wat misschien wel interessant zou kunnen zijn Nou heb ik nog een vraag (ben niet een zeer ervaren gebruiken, ben ook nog redelijk jong) namelijk; als ik terug denk aan de trip of als ik bijvoorbeeld trip reporten lees of dingen lees over trippen/filmpjes kijk krijg ik een soort zwaar, misselijk gevoel in mijn maag. Hetzelfde als dat je naar bijvoorbeeld Gore kijkt. Is hier een speciale reden voor? gebeurt dit bij meerdere mensen? betekent dit dat mijn lichaam nog niet klaar is om nog een keer te trippen? Ben hier heel benieuwd naar omdat ik dit echt bijna altijd heb als ik er aan denk."
"Dat zou inderdaad best kunnen. Behalve dat ik eerdere keren hier geen last van had . Ik kon niet naar de wc omdat ik op het bed lag van een vriend, die met een andere vriend aan het praten was, waardoor ik een beetje in mezelf gekeerd werd. Ik zat in een soort blackout, ik zat opeens diep in de trip en had er geen controle over. Ik zag namelijk wat ik wou zien en ik hoorde HELE andere dingen dan die mijn vrienden aan het bespreken waren. Daarna waren er zwarte stukken die gewoon compleet uit mijn gedachte gevlogen zijn, met uitzonderingen als ik heel af en toe bij kwam. Hun hadden dit niet in de gaten en dachten dat ik hem gewoon zwaar aan het trippen was op bed. Ik kwam ook een beetje in deze status omdat ik een soort van steen in mn maag had en een heel klein beetje misselijk was denk ik. Hierdoor kon ik dus niet naar de WC of aangeven dat ik naar de wc moest, maar het ergste van allemaal vind ik nog dat ik niet eens GEMERKT heb dat ik moest en dat ik op het bed had geplast.. En nee, meestal niet. Ik merkte het heel erg toen ik al 2/3 maanden geen truffels had gebruikt en een filmpje bekeek over dat de Britse overheid LSD als wapen wou gebruiken om de vijanden onklaar te maken, maar dat ze daarvoor eerst hun eigen troepen gingen testen op LSD. In het filmpje ging 1 persoon bad of iniedergeval, hij voelde zich slecht. Hierdoor werd ikzelf opeens ook enorm misselijk! Of als ik soms heel veel nadenk over hoe ik me voelde tijdens het trippen, krijg ik zo'n steen in mn maag en voel ik me misselijk."
"ThijsWTF zei: Dat zware gevoel in je maag kan een associatie zijn die je hebt gemaakt met truffels/trippen. Is het een vervelend gevoel? Heb je vervelende trips meegemaakt? Het lijkt me dat zolang je een zwaar gevoel in je buik krijgt als je over trippen nadenkt je (mentaal) niet klaar bent om nog een keer te trippen. Klik om te vergroten... Een vervelend gevoel, ja. 3 van de 5 keren dat ik truffels heb genomen voelde ik de truffels in mijn buik. ongeveer 2 van die keren werd ik er misselijk van. Hierdoor ging ik ook bad(allebij de keren, de ene met het plassen en de andere keer werd ik enorm misselijk en heb ik 1,5 uur op de wc gezeten(voelde aan als 15 minuten..)) Ik ben bang dat ik er inderdaad ook niet klaar voor ben. Oh en nog iets, de laatste keer dat ik truffels nam (toen ik over mezelf heen had geplast) en ik ontwaakte uit een soort 'blackout', had ik een idee dat alles een toneelstukje was en dat het allemaal nep was. Ik forceerde mezelf mee te spelen en kon nog nét mezelf inhouden om geen domme dingen te doen zoals mezelf uitkleden en rond te gaan rennen door het huis. (had het bijna gedaan, alleen Ãets in mezelf zei om het toch maar niet te doen..) Ik heb gehoord dat dit een verschijnsel is van een (opbouwende) psychose? klopt dit? schizofrenie komt niet voor in mijn familie maar wie weet ben ik gewoon mentaal redelijk zwak..? alvast bedankt"
"Weet niet of je het al hebt gedaan, maar probeer eerst een half bakje te eten. Als je na 30/40 minuten nog niets voelt, eet je de andere helft of de helft van de helft die je had. Ik ben 1,70 en 60kg en ik moet toegeven, alles valt veel zwaarder op mijn lichaam. Ik sta er om bekend bij mijn vrienden dat ik altijd moet kotsen na drank Door de truffels een keer in een blackout geraakt waardoor ik geen controle had over mijn lichaam en toen ik wakker werd, er achter kwam dat ik over mezelf heen had gepist op mijn maat zn bed.. Uren gelachen maar hij vond het naar. Ik voelde alsof ik in een toneelstukje meespeelde omdat alles nep leek. Wat ik probeer te zeggen, doe geen domme dingen omdat het 'grappig' is voor jou en je vrienden. Bad trips enzovoorts zijn hele nare ervaringen, denk aan jezelf. Ik hoop dat je na je trip wijzer bent geworden, tegenover jezelf en de wereld"
"Dit soort topics mogen eigenlijk niet, omdat ookal heb jij misschien een goede bedoeling, er kunnen ook mensen zijn die dat niet hebben.. En we kunnen dat niet van jou weten.. Het zou redelijk dom zijn om op dit verzoek in te gaan."