Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo lieve mede levensgenieters, Dit weekend ga ik voor het eerst 3mmc gebruiken. Ik ben al bekend met xtc, mdma, 4fmp en 2cb/2ci. Moet wel eerlijk toegeven dat het wel al 1 jaar geleden is sinds ik voor het laatst heb gebruikt. Maargoed Ik ben 1,74 en weeg ongeveer 100 kg. Nu ben ik heel erg aan het twijfelen wat een oke dosering zou zijn voor mij. Ik heb al wat bommetjes gemaakt van ongeveer ~100 tot 140 mg. Iemand die mij wat wijzer kan maken ? Ps. Do's en dont's zij altijd welkom"
"Dankjewel voor jullie reacties! Vandaag is de dag dat ik het ga gebruiken, we zijn met een paar vrienden op emporium. Dus dat gaat zeker goedkomen ! Ik heb mij idd goed ingelezen en ga daarom ook niet snuiven maar innemen. 180 mg is de bom geworden. Ik ben niet van plan om nog erna bij te nemen. But we shall see. Morgen laat ik zeker weten hoe het is geweest. Stay safe"
"Hallo iedereen Het feest was geweldig! Ik heb om 18:00 mijn eerste capsule van ~180 mg ingenomen. Ik heb niet een echt inkick moment gevoeld, maar ik voelde mij wel langzaam wat alerte worden. Mijn lichaam voelde ook heel zacht aan alsof ik een deken over mij heen had. 20:00 heb ik mijn 2de dosis ingenomen van ongeveer 80 mg. Ik voelde me heel chil, lekker helder in mijn hoofd en een beetje een praat kick. Ik kan niet zeggen dat ik het heftig vond, het was gewoon een lekker gevoel. Heb ook mijn liefde verklaart aan mijn vrienden en lekker geknuffeld 😂 Rond 22:00 begon ik te twijfelen... zou ik nog wat pakken? het gevoel werd namelijk een beeeetje minder. Maar ik wist dat het waarschijnlijk niks zou doen als ik nog wat pakken maar heb t toch gedaan Zoals verwacht bleef her gevoel hetzelfde. 24:00 was het festival afgelopen en gingen we naar huis. Eenmaal thuis was ik moe maar helder, de 3mmc was (denk ik) voor een groot deel uitgewerkt. Ik zag er uit alsof ik niks had gebruikt, wat fijn was. Gelukkig kon ik ook snel in slaap vallen. Mijn gedachten waren leeg en ik had ook geen geruis of piep in mn oren. Ik heb HEERLIJK geslapen! Zoals verwacht voelde ik mij wel heel erg laam hij het opstaan. Maar meer dan dat was t niet. Totnu toe vind ik 3mmc top ! Wil ik het snel nog eens doen ? Nee. Misschien over 1 jaar weer 🤗"
"yoongles zei: Rond 22:00 begon ik te twijfelen... zou ik nog wat pakken? het gevoel werd namelijk een beeeetje minder. Maar ik wist dat het waarschijnlijk niks zou doen als ik nog wat pakken maar heb t toch gedaan Klik om te vergroten... Dit was ook ongeveer 80 mg"