Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn wietplant is nu 3 maanden oud en staat in bloei maar hij word nu heel erg geel en de blaadjes hangen slap, hoort dit of doe ik wat fout?"