Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik slaap al weken slecht, soms halve nachten niet. De laatste 2 weken ben ik iedere nacht rond 5 uur wakker. Hiervoor slik ik paroxetine en oxazepam, sinds maandag. Ik raak erg onrustig als ik om 5 uur wakker en wordt zelfs met 50 mg ox wakker. Kun je eigenlijk diazepam en oxazepam samen innemen? Misschien dat ik dan welleens een nachtje door slaap. Ik wordt nl. gek van iedereen die zegt dat ik toch 7 uur op een nacht slaap...... Help Mij"
"Thanks. Ga ik doen, goede nacht."