Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik ben nieuw hier en gebruik ook nog niet zolang speed. Maar de keren dat ik speed gebruik word ik juist heel kalm, ik ga me zo rustig en fijn voelen, ik voel me echt gelukkig. Ik heb geen add of ADHD. Ik vind het heerlijk, zijn er meer mensen die dit hebben?"
"Ik gebruik geen speed meer en mis het zo erg"