Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey beste mensen, Ik zit nu 2 weken aan de Lexapro (escitalopram 10mg). Nu wou ik dus vanavond graag XTC doen maar ik heb gelezen dat dit vrij weinig zin heeft en niet verstandig is. Maar ik heb toevallig nog wel Ritalin liggen. Dit heb ik een jaar geleden van de dokter gekregen en ik heb het niet veel gebruikt. Dus ik heb nog wat liggen. Nu wou ik dus vanavond gaan stappen en ik had gelezen dat als je een paar ritalin pilletjes neemt, het soort van hetzelfde effect heeft als Cocaine. Nu is mijn vraag, is dit zo en is dit verstandig om te doen? Ook omdat ik nu lexapro slik? Ik wou vanavond dan wellicht ook wat alcohol drinken."