Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo lieve mensen mijn partner heeft 8 tussenwervelschijven versleten en dus heel veel pijn. Hij gebruikt nu al onafgebroken 3jr morfinepleisters 50mg en tramadol 50mg samen met paracetamol wat natuurlijk heftig is voor alle organen, maar het ergste is dat hij nog steeds pijn heeft. Als hij 1 xtc heeft gehad heeft hij 2 dgn geen pijn, nu wil ik graag weten is hier iets voor te krijgen wat werkt zoals xtc. En waar zitten nu meer goede en slechte kanten aan zal ik maar zeggen. Hij gebruikt 1 pleister per 60 uur en 8 tramadol/paracetamol per dag. HELP HELP aub want iemand met zoveel pijn zien is echt geen pretje. Lieve groetjes Woezy"
"Drugs zijn natuurlijk niet de oplossing, maar ik zou wel graag weten waarom dit wel zo goed helpt. En bij alle medicatie heeft hij wel nog steeds pijn. Misschien is er wel een ander medicijn wat veel beter zou helpen. Greetz"
"Hallo Petrovic Misschien een stome vraag maar wat is AD dan voor iets."