Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, is het mogelijk/verstandig om het poeder in een drankje te gooien en zo in te nemen? Heb namelijk nogal moeite met het slikken van relatief grote capsules.. Thanks!"